Přeskočit na hlavní obsah

Kouzelná knihovnička po Kubulínsku


A mám tu pro vás první článek do CooBoo-A-Thonu. Jak vám asi napověděl název článku, půjde o Kouzelnou knihovničku zaměřenou na mé Kubulínské knížky. Já osobně jsem v poslední době své CooBoo knížky nepočítala, takže mě docela překvapilo, kolik jich mám. :) A jak to tedy s mými knihami od CooBoo vypadá?

Tak tohle jsou všechny mé knížky od CooBoo, které vlastním. Doufám, že jsem na žádnou nezapomněla. :) Tohle umístění je jen dočasné, pouze pro focení. Normálně nemám všechny knížka takhle pohromadě - mám je různě rozdělené po knihovničce. Ale bylo docela zajímavé je vidět takhle pohromadě, docela jim to společně sluší a uvažuji, že jednou je možná takhle pohromadě umístím. :)

Tak se na to podíváme trochu detailněji, ne? :) Jako první můžete vidět trilogii Vesmír od Beth Revis. Já osobně jsem moc ráda, že mám doma konečně všechny tři díly a můžu se tedy pustit do druhého dílu. Ten bych chtěla přes prázdniny přečíst, tak snad mi to vyjde. :) Také se vám ty hřbety knih líbí tolik jako mně? :)
Vedle jsou dva díly z trilogie Divergence od Veronicy Roth. Tyhle knížky mám výjimečně už přečtené. A vážně dost se těším na závěrečný díl.
Nadpozemská je první díl ze stejnojmenné trilogie od Cynthie Hand. Na tuhle knížku se už dlouho chystám, ale pořád jsem se k ní nedokopala. Ale snad si ji přečtu brzo, ať vím jestli pořizovat další díly nebo ne. :)

Ze série Deník malého poseroutky od Jeffa Kinneyho mám doma pouze pátý díl a těžko říct, jestli si někdy sérii dokoupím, i když se mi líbí. Ten pátý díl jsem totiž vyhrála a je dokonce i podepsaný autorem. :)
Polibek pro Annu a Lola a kluk od vedle jsou knihy od Stephanie Perkins. Annu jsem už četla a doslova jsem si ji zamilovala. Díky Anně jsem dala šanci i nějakému tomu jinému dívčímu čtení a dalším knihám, který se spíše soustředí na lidský život. :) Lolu jsem stále nečetla, ale chystám se na ni brzy.
Trilogii Drahokamy od Kerstin Gier vám určitě nemusím nijak zvlášť představovat. :) První díl jsem si sice vůbec nechtěla kupovat, teď rozhodně nelituji, že mám knihy doma. Mám tuto sérii opravdu moc ráda a to nejenom díky těm krásným obálkám. Rozhodně vám knihy doporučuji, obzvlášť pokud máte rádi cestování časem. :)
Marcela ve skutečném světe, kterého napsal Francisco X. Stork, jsem ještě nečetla a docela mě to začíná štvát. Tak snad se k němu dostanu do konce tohoto roku. (Původně jsem chtěla napsat prázdnin, ale tak zase... Znám se. :D)
A nahoře si můžete všimnout knihy BRZK od Michaela Granta. I když to je vlastně jen obal knihy, ta je teď vypůjčená. Sama jsem ji ještě nečetla a dokud se mi nevrátí, tak si ji asi nepřečtu. :)

A poslední CooBoo knihy. Ještě jednou Marcelo, vedle kterého je Espressologie od Kristiny Springer. Tuto knížku jsem četla a líbila se mi. Byla taková jednoduše milá. :)
Dále zde jsou dva díly ze série Drakie od Sophie Jordan. Třetí díl určitě nebudu kupovat, vlastně mám v plánu obě Drakie prodat. Důvod je jednoduchý - prostě mi ty knížky nesedly. Nebo aspoň ten první díl, ale nevěřím, že ten druhý to vytáhne. Navíc si můžu knížky půjčit v knihovně. A aspoň budu mít peníze na další knihy, už teď mám nějaké od CooBoo vyhlédnuté. :)
Poslouchej! a Ukolébavka je od Sarah Dessen. Ani jednu jsem stále nečetla, ale určitě se na ně chystám! Ukolébavku jsem si koupila společně s Annou, měla jsem chuť na něco romantického, no. Tak snad to bude fajn. :) Poslouchej jsem si vzala jako výhru z Víkendovky od CooBoo. :)

Pokud počítám správně, mám dohromady celých 19 knih, což je podle mě docela slušné. :) Mám v plánu si pořídit i další knihy od CooBoo - teď to vidím hlavně na V šedých tónech, Mé sladké šestnácté století, možná si pořídím i Zakletou. Pro příští rok mě určitě zajímá závěr Divergence, Etiketa & špionáž a Starcrossed. Nicméně určitě se najdou další knížky, které CooBoo vydá (a zatím o nich nevíme) a které si budu nakonec chtít pořídit. :)

Tak jak jste na tom s knihami od CooBoo vy? :)

Komentáře

  1. Některé už mám, po jiných prahnu! Právě čtu třetí díl Vesmíru a musím říct, že je to takové zatím nic moc. Věžím že se to zase rozjede... =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že se ti Všechny barvy Země budou nakonec líbit, já osobně jsem na knihu zatím slyšela jen chválu. :)

      Vymazat
  2. Musím si konečně koupit BZRK i v pevné podobě, byla by škoda tu knihu doma nemít :)) a Poslouchej vypadá vedle Ukolébavky taky moc hezky... no jejda, to by člověk mohl pořád jen vydělávat na knihy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já bych si BZRK měla konečně přečíst. :D Jop, to je fakt - vychází tolik skvělých knížek, že je nestíhám kupovat a už vůbec ne číst. :D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Alé, určitě máš doma také spoustu skvělých knih, které bych ti mohla závidět zase já. :D :)

      Vymazat
  4. Tak to je naozaj krásna zbierka. Ja osobne nemám doma ani jednu od CooBooo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Vážně? No, já na tom byla asi před rokem úplně stejně. :D Pak jsem si koupila Divergenci a už to jelo. :D

      Vymazat
  5. Vesmír jsem ještě nečetla, a popravdě mě to ani moc neláká. Ale vypadají krásně, skoro se ani nechce věřit, že to jsou původní české obálky. :D
    Nadpozemskou jsem číst zkoušela, ale prvních dvacet stran mě znechutilo natolik, že jsem to vzdala. :D
    Anna a Lola mě, kupodivu, docela lákají. Ač to může hodně lidí šokovat, taky si jednou za čas ráda přečtu nějaký milý příběh. Ale musí být hodně dobrý - hodně hodně dobrý. :D Líbila se mi třeba Krásná katastrofa, i když vážně netuším proč. :D A nejraději mám historické romány, příběhy z viktoriánské doby doslova miluju. I když dávám přednost spíše steampunku, což už není tak úplně dívčí román... no, je to zamotaný. :D
    Drahokamy jsem nečetla, nějak mě ty obálky odrazují. :D Ale cestování časem zní zajímavě, takže se stále snažím donutit vypůjčit si to z knihovny. :D
    BZRK mě překvapil, mile překvapil, a hned po dočtení jsem si pohrávala s myšlenkou, že tomu dokonce dám 5*. Drahoušek Vincent! Určitě si to přečti. x))
    většina knih od CooBoo má strašně krásné obálky, hodně lidiček je z nich naprosto unešených, mají dokonce i dobré nápady, ale... no, většinou mě zklamou. :D
    Co znamená "zatím o nich nevíme"? Zní to pozdezřele. Něco jsi zaslechla? Žhavím dráty, piš do zpráv. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm... Myslím, že to asi nebude nic moc pro tebe, tak to ani nečti. :D Původní česká obálka je jen u třetího dílu, protože to v originále změnili. Ale i tak se mi zdá skvělá. :)
      O né. No... Asi se na ni zkusím podívat co nejdřív, abych věděla na čem jsem. :D
      Polibek pro Annu je roztomilá knížka. Ještě před rokem jsem byla zásadně proti takovým knížkám, ale po Anně jsem změnila názor. Tak když od toho nebudeš moc čekat, třeba tě to překvapí. :) Na Krásnou katastrofu se chystám. :) A na pár historických románů se chystám též. :D Steampunk se mi taky zamlouvám, jen jsem ještě neměla moc šancí si nějaký ten steampunk přečíst. :)
      A mně se ty obálky právě hrozně líbí. :D Ale jinak jsou ty knížky hrozně milé, lehce praštěné a zábavné. V prvním dílu se toho v zásadě tolik nestane. Takže těžko říct, co by jsi ty říkala. Ale mě to jako oddechové čtení dost bavilo. :)
      Přitom jsi ten BZRK ani nechtěla pořádně číst, že? :D
      Vím, vím. :)
      Ale to zas ne. :D Jen CooBoo občas docela překvapí, když nečekaně ohlásí, že vydá nějakou knihu. :D

      Vymazat
    2. ok, budu ti věřit. :D
      Dobrý zažívání, až budeš Nadpozemskou číst. Ale možná ti sedne. Já to četla v době, kdy jsem byla vysazená na jakékoliv YA, a tam byla zápletka průhledná už od první stránky a celkově, ne, děkuji pěkně, jak to, že mě nedoradila ta narůžovělá obálka? :D
      Annu mám vlastně "půjčenou" (čti: má ji doma moje kamarádka. Čekám, co na to řekne ona. :D)
      Teď mě napadlo - před Krásnou katastrofou byly vlastně ještě dvě knihy - řeknu jméno: Kateřina Petrusová. :D Jsem zvědavá na tu její novou knihu. :))
      Já jsem toho steampunku taky nečetla až tolik, ale miluju každou knihu, kterou jsem v tom žánru četla. :D btw - jestli se ti nechce do Mistborna trilogie, zkus si nejdříve přečíst Posla práva. Navazuje to na Mistborna jen chronologicky, nemyslím, že bys tam objevila nějak hodně spoilerů ohledně trilogie - když už jsi četla anotaci - takže by se ti to mohlo líbit. Je to o hodně kratší, jednodušší, ale pořád stejně úžasné. No, možná trošku méně úžasné, ale lepší než většina jiných knih. :D
      Rudá jako... oddechové čtení... ok, házím zpátečku. :D
      no jo no, furt. :D Ale překvapení jsou tak milá a příjemná. x))
      jo tak... ty nic nevíš... ohledně zkázonosných plánů CooBoo...
      (nevěřím ti. Takže ani mně nic neřekneš, jop? :D)

      Vymazat
    3. Hm... Víš, že se mi teď do ní vůbec nechce? :D Ale možná se jednou překonám a zkusím to. :D
      Oukej. :D
      Hej, na tu její novou knížku jsem zvědavá též. :) Hlavně vzhledem k tomu, že se to odehrává u nás v Čechách. :)
      Já vlastně četla jen sérii Leviatan. Ale ráda bych si doplnila vzdělání. :D Přečíst Mistborn mi problém nedělá. :) Už se na knížky těším a navíc mám ten první díl už doma, že. :)
      Chápu. :D
      Jop, to je pravda. :D
      Ne, fakt nic nevím. :D

      Vymazat
    4. jéje, promiň. :D *sklopila uši k zemi*
      (když jsme u těch uší, věřila bys tomu, že jsem v nové Soney našla právě tenhle obrat vztažený k člověku? Milý překlep. :D)
      Vážně v ČR? Nedívala jsem se na anotaci ani nic nečetla, na mě to vždycky vyzrazuje až moc. Myslela jsem... jesus, počkat, tohle ještě není ta další kniha o Bavettových? Možná bych ty anotace přeci jen měla začít číst. To je ta s tou Mrázovou, co? :D
      Leviatan... to pro změnu nic neříká mně. Ooops.
      Kruci, ženská, přečti toho Mistborna už. Nebaví mě tancovat kolem toho a nesmět nic říct. :D Jop, a hlavně to nevzdávej, když tě to na začátku nechytne. Myslím, že moje nadšení mohlo způsobit, že bys od toho od první stránky mohla čekat až moc. Ona se genialita té knihy projev postupně. :D
      (dobře, ne že bych tomu věřila, ta kniha je děsivě originální od prvního písmena, ale chci si nechat zadní vrátka. :D)
      Je strašně vtipné,jak mi odpovědi odsekáváš. Člověk by až řekl, že předčasně trénuješ na dobu, kdy se utrhnu z řetězu a začnu ti tu psát romány. :D

      Vymazat
    5. Hezké. :D
      Bavíme se o tom S hlavou v oblacích? :D Pokud ano, tak podle toho, co jsem četla kousek ukázky, se to vážně odehrává v ČR. :D Ale další díl Bavettových by snad měl být též. :)
      Ne? Leviatan od Scotta Westerfelda? Ta knížka je zasazená do doby před 1. světovou válkou a má to naprosto dokonalé ilustrace. :D Aspoň kvůli těm ilustracím se na to mrkni! :D
      Příští týden se do toho pustím, pokud mi do toho něco nevleze. ;) Oukej. :D Ale já ti věřím, věřím tvé chvále, takže se myslím, že se mi to bude líbit. :D
      Já jsem tuším pospíchala, když jsem to psala, ale odpovědět jsem chtěla, no. :D Tak jsem to trochu zkrátila. :D Ale romány si klidně piš, nevadí mi to. :D

      (Jen tak mimochodem... V kolik chodíš spát? :D)

      Vymazat
    6. Jo, Hlava v pejru, to je ono. Občas si něco přečtu, když dolezu na fb. :D
      Dívala jsem se na Leviatana v knihovně, ale už jsem sebou táhla dvanáct jiných knih. Slitovala jsem se nad svými zády. :D
      Věříš mi? Páni, jsi jedna z mála. Většina lidí má diametrálně odlišný vkus, co se knih týče. Hm. Na druhou stranu, může pak odvozovat, co by se mu mohlo líbit, že? To mě dodnes nenapadlo. :D
      Už vím, co je na zkracování tak milé. Taky spěchám. :D

      (přes školní rok vždycky kolem třetí ráno, protože se domů vracím v pět a nic proto nestíhám. A když jsou prázdniny... tak kolem té jedné druhé, když je film nebo kniha nebo diskuze na gr, protáhnu to. Ale moc často se mi nestává, že bych nespala vůbec nebo jen pár hodin. Naposled jsem šla spát kolem pěti ráno nebo podobně.... hm, hodně dávno. Už ani na ty večírky mě nebaví lézt. :D Ale na druhou stranu se mi často stává, že pak vstávám kolem oběda. Když si to tak ale vezmeš, taky spím jen tak kolem osmi devíti hodin. :D
      btw - proto mě tak straně baví to, jak brzo chodíš spát ty. :D)

      Vymazat
    7. Oukej. :D
      Chápu. :D Záda mají přednost. :D Ale příště na ni zkus nezapomenout a půjč si ji, vážně to není špatná kniha. :)
      Co jsem si všimla, tak na to fantasy máme vkus dosti podobný, hele. :D Knížky, které jsi mi doporučila nebo se ti líbily, se většinou líbí i mně. :) Takže ti vážně věřím. :D
      No vidíš! :D

      (Blázne! :D Já chodit ve tři spát, tak je ze mě po týdnu zombie. :D Já nutně potřebuju k životu aspoň sedm hodin spánku. :D Já přes prázdniny chodím spát kolem dvanácté, i když zrovna včera jsem šla až v jednu. No jo, to já vstávám v osm ráno. :D
      Fájn. :D)

      Vymazat
  6. Jeeej, krásna zbierka.:) Drahokamy sú vážne skvelé, aj moju poličku zdobia.:D A s tou Drakii sa ti nečudujem, vzdala som to už po prvom dieli...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Jop, na poličce vypadají fakt dobře. :D

      Vymazat

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přidejte se k Alžbětě a rozluštěte záhadu hotelu Winterhouse / Hotel Winterhouse

Alžběta Somersová je jedenáctiletá dívka, které před pár lety tragicky zemřeli rodiče, od té doby žije se svou tetou a strýcem, přičemž se všichni navzájem nesnáší. Jedinou útěchou a radostí jsou pro Alžbětu knihy a všemožné hádanky, které miluje. Pak se stane něco nečekaného a patrně ta nejvíc vzrušující věc v Alžbětině životě - někdo její tetě a strýci zaplatí dovolenou a jí přes vánoční prázdniny pobyt v tajemném hotelu Winterhouse. Teta a strýc nic nezpochybňují, na dovolenou bez otázek vyrazí a Alžbětu i přes její protesty do hotelu pošlou. Přestože je to v hotelu krásné, Alžběta se musí pořád sama sebe ptát, kdo jí do hotelu poslal a proč? Podaří se jí rozluštit tato záhada? A co všechny ty záhady spojené se samotným hotelem - rozluští Alžběta i je?

Zákaz pořizování knih aneb jak se v nakupování aspoň trochu omezit

Dneska Kath na svém blogu Kath's World of Books uveřejnila článek s pravidly ohledně nakupování knih. Jejich cílem má být omezení nakupování, nenakupování zbytečných knih a podobně. Já jsem se rozhodla zapojit, protože si mnohdy pořídím naprosto zbytečné knížky, které se pak marně snažím prodat. I když je pravda, že poslední dobou na sebe dávám více pozor, pořád bych byla radši, kdybych si některé knihy nekoupila, ale knihomol jako já si holt nemůže pomoct. :D Také musím myslet na neustále se ztenčující volné místo v mé knihovničce a pečlivěji tak vybírat knihy, které stojí za to mít doma. :) A jaká pravidla, že jsem si to stanovila? 1. Nebudu si pořizovat žádné nové série od neosvědčených autorů - myslím tím autorů, se kterými nemám zkušenosti a nevím, jak mi sednou. 2. Nebudu si pořizovat knihy jen kvůli pěkné obálce. 3. Nebudu  si pořizovat další díly sérií, ze kterých mám doma jen první díl, dokud ten první díl nepřečtu. 4. Omezím pořizování knih z young adult žánru.

Recenze: Královská hraničářka [RV]

Autor: John Flanagan Originální název: The Royal Ranger Přeložila: Zdena Tenklová Série: Hraničářův učeň Díl: 12. Počet stran, vazba: 456 stran, hardback Nakladatelství: Egmont, 2014 Hodnocení na GoodReads: 4,43/5 (2 370 hodnotících) Hodnocení obálky: 4/5 (libí se mi :)) Něco málo k ději Už je to mnoho let, co byl Will Dohoda hraničářským učněm a také je to již nějaká doba, co byl sám sebou. Po tragédii, která zasáhla jeho život, je Will jako vyměněný a netouží po ničem jiném než po pomstě. Pokud se jeho přátelům nepodaří vymyslet, jak Willovi pomoci, patrně to s ním skončí špatně. Naštěstí Halt přichází s nápadem, který nejen že pomůže Willovi, ale mohl by vyřešit i zapeklitou situaci, ve které se nachází Horác s princeznou Kasandrou. A tak Will dostává svého prvního učně.