Přeskočit na hlavní obsah

Prázdninový knihomol - 1. týden

Tento projekt vytvořila Cathy z blogu Mezi nebem a peklem.


• Na útěku - Meg Cabot / V kůži supermodelky / 3. díl / 240 stran

- Konečně jsem dočetla další sérii od Meg Cabot! Nebo nějakou sérii obecně - většinou teď čtu knížky spíše z rozečtených sérií, málokdy přečtu nějakou sérii rychle za sebou. Bohužel musím říct, že knížka pro mě byla tak trochu zklamání - čekala jsem od ní kousek více. První půlka byla poměrně nudná, zachránil to jen konec, který byl docela fajn. :) Takže na GoodReads ode mě kniha dostala 3/5 hvězdiček.



• Démon a zloděj - Darren Shan / Demonata / 2. díl / 240 stran

- Rozhodla jsem se zapojit do CooBoo-A-Thonu a tohle byla má první přečtená v rámci tohoto projektu. Jelikož se mi první díl líbil, tak jsem se na druhý docela těšila. A rozhodně jsem nebyla zklamaná. Kniha mi přišla úrovní podobně jako první díl - takže čtení krásně odsýpalo a já se u knihy bavila. Postupně začínám Darrenovi Shanovi přicházet na chuť a už teď přemýšlím, do které jeho další série se pustím. :) Na GoodReads ode mě kniha dostala 4/5 hvězdiček, ale více se můžete dočíst v recenzi, která se na blogu nachází.


Rozečteno:
• Zrovna teď aktivně čtu Tygrovu stezku od Colleen Houck, což mám opět v rámci CooBoo-A-Thonu. Právě se nacházím asi na 167. stránce, i když zatím se to trochu vleče. Tak snad se kniha zlepší a já ji co nejdříve dočtu. :)

Vím, že můj příspěvek není úplně stejný jako od autorky projektu, ale přidávat jen seznam přečtené četby mi úplně nevyhovovalo, tak jsem si to trošku poupravila a přidala i svůj kratší komentář. Snad to nevadí. :)

Komentáře

  1. Tak to si na tom pořád lépe než já. :) Měla bych začít číst víc.. :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mně přijde, že jsem toho ještě přečetla málo, no. :D Chtěla bych toho stihnout víc, když už mám ty prázdniny. :D :)

      Vymazat
  2. dneska jsem si s překvapením uvědomila, že jsi jediný čistě knižní blog, na který pravidelně chodím. Vtipné. :D Na paty ti šlape Filip a David, ale tam nechodím tak často, respektive chodím tam, když mi z bloglovin vyjede zajímavý článek. :D
    Mě Na útěku vyděsila už samotnou obálkou. Navíc jsem zjistila, že až na Mediátora mi žádná kniha od Cabot zatím nesedla. Smutné. :D
    Od Shana jsem jednou rozečetla Darrena Shana, ale nedokončila jsem ani první díl a od té doby to s ním tak nějak, hm, zalomila. :D Co myslím, líbil by se mi první díl tohoto? .))
    Tygrovu stezku i druhý díl mám doma, sice jsem se zapřísáhla, že na to nikdy ani nesáhnu, protože reakce ostatních čtenářů jsou děsivé, ale nějak se stalo, že je mám doma z knihovny. Tak uvidím, co na to řekneš, možná to i přečtu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, jaká čest! :D Ne, vážně je to zajímavá informace. :D :)
      Meg Cabot je prostě autorka dívčích románů, takže se úplně nedivím, že ti jinak nesedí. :) Ale já jsem si ji už prostě oblíbila - její styl psaní mi sedí a i její příběhy se mi líbí. I když je fakt, že sem tam se jí to holt moc nepovede. :)
      Já jsem se strašně dlouho držela od Darrena Shana dál, až jsem se nakonec nějak dostala k Demonatě. Ta se mi překvapivě líbila a druhý díl též. A myslím, že bys to možná mohla zkusit. :)
      Uf... Já ti nevím, ale ty to asi ani nečti. :D Ty knížky jsou sice dobře napsané, autorka to má hezky vymyšlené a vlastně to je i originální, ale je poněkud slabší v příběhu a v postavách. Myslím, že právě ty postavy by tě pořád rozčilovaly. :D Takže... Asi od toho dej ruce pryč. :D

      Vymazat
    2. jistě, to věřím. :D
      buď jsem četla jen to "sem tam se jí to moc nepovede", nebo mi prostě zápletky zbytku jejích knížek přijdou pitomé. :D
      Hmm... jestli to bude v knihovně, vezmu to sebou na měsíční samotu.
      Kruci, ten kufr bude těžký jak prase, a to tam budu mít tak málo oblečení. :'( Dokonce budu mít většinu knížek v netbučku... jak já to jen dělám... ? :D
      Hej, sice nesnáším pitomé hlavní hrdiny, ale umím ocenit i ten zbytek kolem knížky! :D Tohle mě dostalo stejně jako kdysi, když jsi mě obvinila z toho, že kromě fantasy nedokážu ocenit dobrou knihu. :D

      Vymazat
    3. Zápletky zbytku jejích knih většinou nejsou nijak složité, ale já to prostě beru jako čtení, u kterého nemusím tolik namáhat svůj mozeček a ještě se k tomu pobavím. :D Ale které ty knížky jsi od ní četla, prosím tě? :D
      Zkus to. :) Já se dneska pouštím do třetího dílu. :)
      Hej, to znám. :D Když někam jedu, hodně místa v kufru mi zabírají knížky, no. :D
      Ale oni štvali i mě, prosím tě. :D Já tě jen chtěla varovat předem, tak na to pamatuj! Hm... To jsem někdy prohlásila? :D Sakra, to si vůbec nepamatuju. :D

      Vymazat
    4. Co jsem od Cabot četla? Popravdě si to ani moc nepamatuju, vím, že jedno byla Nenasytná, která dost zklamala, ještě si vzpomínám na povídku z Prokletého maturiťáku, ale další... ani jednu knihu jsem potom nedočetla a už se mi nevybavuje, co jsem to zkoušela. :D
      balení. To mi povídej. Byla jsem v knihovně, vrátit knihy, a dotáhla dalších dvanáct. :D Ale zakázala jsem si brát více, než pět. Dalších třicet mám v netbučku, přeci. :D
      Jop, prohlásila. Moje citlivá dušenka to oplakávala několik měsíců. :D

      Vymazat
    5. Bože, Nenasytná je hrozná, nedivím se, že se ti nelíbila. :D Já osobně mám od ní ráda knížky o Heather Wellsové, ta je totiž skvěle praštěná. :D
      To znám. :D Tak to máš pěknou zásobu, ne? :D
      Tak to se hluboce omlouvám. Velice mě to mrzí. :D :)

      Vymazat
  3. Jé ty už máš za sebou třetí díl Supermodelky. Já se musím polepšit, protože jsme se k němu ještě nedostala. Nicméně na Tygrovu stezku se těším.. Chtěla bych si ji přečíst a snad i koupit co nejdříve.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nom, mě trvalo celkem dlouho, než jsem se ke knize dostala. Ale je fakt, že za to mohla i skutečnost, že byla v knihovně stále vypůjčená. :D Já na Tygrovu stezku zatím nemám ucelený názor, ale pokud se ti líbilo Tygrovo prokletí, asi se ti bude líbit i tohle. :)

      Vymazat

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přidejte se k Alžbětě a rozluštěte záhadu hotelu Winterhouse / Hotel Winterhouse

Alžběta Somersová je jedenáctiletá dívka, které před pár lety tragicky zemřeli rodiče, od té doby žije se svou tetou a strýcem, přičemž se všichni navzájem nesnáší. Jedinou útěchou a radostí jsou pro Alžbětu knihy a všemožné hádanky, které miluje. Pak se stane něco nečekaného a patrně ta nejvíc vzrušující věc v Alžbětině životě - někdo její tetě a strýci zaplatí dovolenou a jí přes vánoční prázdniny pobyt v tajemném hotelu Winterhouse. Teta a strýc nic nezpochybňují, na dovolenou bez otázek vyrazí a Alžbětu i přes její protesty do hotelu pošlou. Přestože je to v hotelu krásné, Alžběta se musí pořád sama sebe ptát, kdo jí do hotelu poslal a proč? Podaří se jí rozluštit tato záhada? A co všechny ty záhady spojené se samotným hotelem - rozluští Alžběta i je?

Zákaz pořizování knih aneb jak se v nakupování aspoň trochu omezit

Dneska Kath na svém blogu Kath's World of Books uveřejnila článek s pravidly ohledně nakupování knih. Jejich cílem má být omezení nakupování, nenakupování zbytečných knih a podobně. Já jsem se rozhodla zapojit, protože si mnohdy pořídím naprosto zbytečné knížky, které se pak marně snažím prodat. I když je pravda, že poslední dobou na sebe dávám více pozor, pořád bych byla radši, kdybych si některé knihy nekoupila, ale knihomol jako já si holt nemůže pomoct. :D Také musím myslet na neustále se ztenčující volné místo v mé knihovničce a pečlivěji tak vybírat knihy, které stojí za to mít doma. :) A jaká pravidla, že jsem si to stanovila? 1. Nebudu si pořizovat žádné nové série od neosvědčených autorů - myslím tím autorů, se kterými nemám zkušenosti a nevím, jak mi sednou. 2. Nebudu si pořizovat knihy jen kvůli pěkné obálce. 3. Nebudu  si pořizovat další díly sérií, ze kterých mám doma jen první díl, dokud ten první díl nepřečtu. 4. Omezím pořizování knih z young adult žánru.

Recenze: Královská hraničářka [RV]

Autor: John Flanagan Originální název: The Royal Ranger Přeložila: Zdena Tenklová Série: Hraničářův učeň Díl: 12. Počet stran, vazba: 456 stran, hardback Nakladatelství: Egmont, 2014 Hodnocení na GoodReads: 4,43/5 (2 370 hodnotících) Hodnocení obálky: 4/5 (libí se mi :)) Něco málo k ději Už je to mnoho let, co byl Will Dohoda hraničářským učněm a také je to již nějaká doba, co byl sám sebou. Po tragédii, která zasáhla jeho život, je Will jako vyměněný a netouží po ničem jiném než po pomstě. Pokud se jeho přátelům nepodaří vymyslet, jak Willovi pomoci, patrně to s ním skončí špatně. Naštěstí Halt přichází s nápadem, který nejen že pomůže Willovi, ale mohl by vyřešit i zapeklitou situaci, ve které se nachází Horác s princeznou Kasandrou. A tak Will dostává svého prvního učně.