Přeskočit na hlavní obsah

Je tu významný den aneb dva roky blogového života


Zdá se mi to neuvěřitelné, ale je tomu tak. Dnes je 10. února. Pokud jste si toho již stihli všimnout, 10. února je také den, kdy byl založen tento blog! A je tomu přesně 2 roky, co k tomuto založení došlo. Já už bloguji 2 roky! :D Páni, ani jsem nedoufala, že mi to vydrží takhle dlouho. A pevně doufám, že mi to vydrží ještě nějakou dobu.
Avšak tento den nemá narozeniny jen blog, ale i . Proto je pro mě dnešek dvojnásobně významný. Dnešním den se i oficiálně řadím mezi dospělé, i když se na něco takového necítím. A ani z toho nejsem nadšená, jak někteří možná ano - vidím za tím akorát tak fakt, že teď jsem za sebe právně zodpovědná, a tudíž si musím dávat větší pozor. :D Tedy, ne že bych dělala nějaké problémy, že. Ale člověk nikdy neví. :)

Nicméně teď jsou mnohem důležitější blogové narozeniny, než ty moje. Upřímně mám z těch blogových narozenin větší radost než z vlastních. Tak nějak mám totiž pocit, že když jsem to ty dva roky vydržela, že jsem konečně něco dokázala. Já jsem člověk stálý jen v některých věcech, mnohem častěji mě různé aktivity časem omrzí. Knihy se mě ale stále drží a stejně tak blogování o nich a to mě fakt těší. :)

Za ten další rok, během kterého jsem se blogu věnovala, jsem zase postoupila kousek dopředu - alespoň tak to sama cítím. Pokud to tak přijde i vám, tak je to skvělé. Má aktivita se sice trochu snížila, i když to bude patrně způsobeno hlavně tím, že v posledních měsících jsem výrazně omezila různá meme, která jsem dříve přidávala pravidelně. Částečně je to z důvodu, že mě přestala bavit a částečně je to proto, že mi přestala vyhovovat, měla jsem pocit, že na blogu jsou jen ta meme a není obsahem má tvorba, kterou upřednostňuji. Proto nyní za týden přibývá pouze článek či dva a já jsem tak spokojenější. Je pravda, že tak obsah blogu tvoří převážně recenze, nicméně se vážně snažím tvořit i články vyjadřující můj názor. Není jich tolik, avšak pár ano. :)

Takovou významnější událostí v uplynulém roce byl určitě přesun blogu z Blog.cz na Blogger. Bohužel si nepamatuji, kdy přesně jsem začala na Bloggeru oficiálně fungovat, k přesunu však došlo někdy během února. Jsem vážně ráda, že jsem se k tomu odhodlala, přestože jsem se ze začátku bála, že to tu nebudu zvládat. Nakonec jsem tu mnohem spokojenější, než jsem byla na staré adrese. A zatím určitě nemám v plánu se přesouvat někam jinam.

Teď pár čísel, co říkáte? :) V současné době má blog přes 33 000 zobrazení - to je naprosto úžasné a já vám za to opravdu děkuji! Blog má 168 pravidelných čtenářů a na Facebooku ho lajkuje 234 osob! Ani nevíte, jak moc si toho cením! S tímto článkem je tu celkově 508 článků, z toho již 101 recenzí! A také je na blogu zveřejněno celkem 1 225 komentářů a i když je asi dobrá půlka ode mě, tak i přesto je to naprosto úžasné číslo. Hlavně v poslední době na blog přibývá čím dál více komentářů, tudíž bych vám ráda dala vědět, že si toho velice cením a dělá mi to neuvěřitelnou radost.
Opravdu moc vám děkuji za vaši přízeň! :)

Pár slov k obsahu blogu, ke článkům, které jsem za minulý rok zveřejnila. Dle mého názoru za připomenutí stojí můj vlastní "projekt" Colors of Books. Sice ho už od srpna zanedbávám, ale ráda bych v blízké době přidala nějaký další článek. Červen pak byl ve znamení projektu Třicetidenní knihobraní, v červenci jsem se zapojila do CooBoo-A-Thonu, to bylo též zajímavé. Také je škoda, jestliže vám utekl článek do Blog Tour, ten sama považuji za důležitý hlavně pro mě osobně, protože jsem se odhodlala napsat několika autorům, i když své angličtině moc nevěřím. A dočkala jsem se celkem dost odpovědí, z toho jsem měla ohromnou radost. :) Asi nejčtenější a nejkomentovanější recenzí na blogu se stala recenze na knihu Fangirl, za tu spoustu komentářů opět moc děkuji. :)

Pro následující rok mám i pár plánů. Určitě chci blog vést nadále v podobném duchu, tudíž nemám v plánu se vracet k nějakým meme. Chtěla bych se pokusit recenzovat knihy z více žánrů - sice mám docela pestrý výběr žánrů, řekla bych, ale chtěla bych se více podívat na nějaké detektivky, například. Uvidíme. Také chci psát více vlastních článků, jen musím mít nápady. Ráda bych aspoň jednou měsíčně přečetla a zrecenzovala nějakou anglickou knihu, i když to záleží spíše na dostatku času. Mám v plánu i jeden projekt, který by mohl být dosti zajímavý, ale bohužel je poněkud časově náročný, proto si myslím, že dříve než v létě se do něj nepustím. No, je to ve hvězdách! :) 

Pokud vás zajímá soutěž, řeknu to takhle - nevím, jestli nějaká na blogu bude. Chtěla bych soutěž uspořádat, jen jsem ještě pořádně nevymyslela ceny a další podrobnosti. Proto to zatím necháme jako překvapení - buď se soutěž objeví do konce února nebo později uspořádám nějakou jinou soutěž, abych vám to vynahradila. :)

Já... Myslím, že jsem napsala už vše, co jsem napsat chtěla nebo na co jsem si vzpomněla. Držím si palce, aby mi nadšení pro blogování vydrželo i na dále a aby tedy můj blogový život trval další rok. :)

Na závěr bych ještě jednou chtěla moc poděkovat všem čtenářům blogu, jste vážně úžasní a já mám neskutečnou radost, že můj blog navštěvujete! :)

Zdroj použitého obrázku: zde

Komentáře

  1. Všechno nejlepsi k narozeninám.
    :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow! Gratuluji k blogovým narozeninám!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepší k tvým skutečným i blogovým narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všetko najlepšie k narodeninám, tvojim aj blogovým a prajem veľa ďalších super rokov.:3

    OdpovědětVymazat
  5. Tak přeju všechno nejlepší k narozeninám blogu i tobě. =) Hodně štěstí, zdraví, inspirace a blogu další spoustu čtenářů. =)

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji vše nejlepší a ať ti blogování vydrží co nejdéle :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to ti přeju aby ti to vydrželo co nejdéle ;). A přeju všechno nejlepší jak blogu, tak i tobě :).

    OdpovědětVymazat
  8. Dvakrát ti přeju všechno nejlepší! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno nejlepší - tobě i blogu :) Jsem ráda, že se tolik nezaměřuješ na meme, kromě článků typu Chvástačky mě tyhle věci vlastně vůbec nezajímají, a myslím, že nejsem sama. A budu jenom ráda, když zkusíš i jiné žánry, v blogosféře už začíná být trošku přeYAováno, tak vítám každou recenzi na knihu, která ještě nebyla stokrát omílaná. Hodně chuti do třetího roku - ať tu s námi ještě nějakou dobu pobudeš :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :) Jo, je pravda, že mně se ani nechce recenzovat knihy, na než se aktuálně vyskytují recenze na ostatních blogech, když už takovou knihu zrecenzovat chci, počkám až kolem ní opadne takové to haló, jop. :) Takže se rozhodně pokusím zabrousit do jiných žánrů. :) Děkuju a doufám, že ještě nějakou chvíli tu opravdu vydržím. :)

      Vymazat
  10. Gratuluju k bloggovým narozeninám. :) Ono to tak strašně rychle utíká! Vždyť to bylo nedávno, kdy tu byly ty narozeniny minulé! :D Určitě Ti to vydrží ještě dlouho! :))
    Tys byla na blog.cz? To ani nevím. :D Wait, vlastně jop, už si vzpomínám. To je sakra dlouho. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Přesně! :D Utíká to hrozně rychle, jop. Snad ano, byla bych ráda. :)
      Byla. :D Jo, ten rok už to bude. :D

      Vymazat

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přidejte se k Alžbětě a rozluštěte záhadu hotelu Winterhouse / Hotel Winterhouse

Alžběta Somersová je jedenáctiletá dívka, které před pár lety tragicky zemřeli rodiče, od té doby žije se svou tetou a strýcem, přičemž se všichni navzájem nesnáší. Jedinou útěchou a radostí jsou pro Alžbětu knihy a všemožné hádanky, které miluje. Pak se stane něco nečekaného a patrně ta nejvíc vzrušující věc v Alžbětině životě - někdo její tetě a strýci zaplatí dovolenou a jí přes vánoční prázdniny pobyt v tajemném hotelu Winterhouse. Teta a strýc nic nezpochybňují, na dovolenou bez otázek vyrazí a Alžbětu i přes její protesty do hotelu pošlou. Přestože je to v hotelu krásné, Alžběta se musí pořád sama sebe ptát, kdo jí do hotelu poslal a proč? Podaří se jí rozluštit tato záhada? A co všechny ty záhady spojené se samotným hotelem - rozluští Alžběta i je?

Zákaz pořizování knih aneb jak se v nakupování aspoň trochu omezit

Dneska Kath na svém blogu Kath's World of Books uveřejnila článek s pravidly ohledně nakupování knih. Jejich cílem má být omezení nakupování, nenakupování zbytečných knih a podobně. Já jsem se rozhodla zapojit, protože si mnohdy pořídím naprosto zbytečné knížky, které se pak marně snažím prodat. I když je pravda, že poslední dobou na sebe dávám více pozor, pořád bych byla radši, kdybych si některé knihy nekoupila, ale knihomol jako já si holt nemůže pomoct. :D Také musím myslet na neustále se ztenčující volné místo v mé knihovničce a pečlivěji tak vybírat knihy, které stojí za to mít doma. :) A jaká pravidla, že jsem si to stanovila? 1. Nebudu si pořizovat žádné nové série od neosvědčených autorů - myslím tím autorů, se kterými nemám zkušenosti a nevím, jak mi sednou. 2. Nebudu si pořizovat knihy jen kvůli pěkné obálce. 3. Nebudu  si pořizovat další díly sérií, ze kterých mám doma jen první díl, dokud ten první díl nepřečtu. 4. Omezím pořizování knih z young adult žánru.

Tipy na knihy v angličtině

V posledních měsících jsem přečetla pár anglických knížek, o kterých jsem se zde na blogu vůbec nezmínila, vzhledem k mé neaktivitě. Nicméně teď zpětně mě to mrzí, proto jsem se rozhodla, že vám sepíšu tipy na anglické knížky z poslední doby, většinou se jedná o loňské novinky či o novinky ze začátku tohoto roku. Snad někdo z vás shledá tato doporučení nápomocná!