Přeskočit na hlavní obsah

Velikonoční knižní HOP


Na narozeniny blogu jsem soutěž neuspořádala, přesto jsem slíbila, že nějaká bude. Když pak Syki sepsala článek o chystaném HOPu, rozhodla jsem se zapojit. Velikonoce sice nijak zvlášť neřeším, HOPů se ale ráda účastním. Také chci odměnit někoho z vás čtenářů za to, že můj blog čtete. Za to jsem vám opravdu ohromně vděčná. :)

O co budeme soutěži?
Dlouho jsem přemýšlela, kterou knihu za své knihovničky věnovat. Nakonec jsem se rozhodla pro tuto.

Jak můžete vidět na fotce, jedná se o knihu Ptačí zpěv od Meagan Spooner. Mně osobně se kniha moc líbila, ale rozhodla jsem se poslat ji o dům dál, aby mohla dělat radost někomu jinému. :)

Pravidla soutěže:
- Soutěž probíhá od 14. 4. do 27. 4. 2014
- Výherce vylosuji pomocí Rafflecopter
- Výherce se pokusím zveřejnit nejdéle do 30. 4. 2014
- Soutěž je otevřena pro každého s dodací adresou v České republice 
(slovenským čtenářům se tímto omlouvám, stále se neodvažuji něco posílat na Slovensko)
- Soutěžící mladší 13-ti let by měli soutěžit se souhlasem rodičů
- Do soutěže vstupujete vyplněním formuláře níže
- V soutěži je možné získat i nějaké vstupy navíc

Soutěžní formulář:
Prosím, abyste do formuláře případně psali bez využití háčků a čárek.
Odhopkejte si pro další ceny! :)

Komentáře

  1. 1. Určitě doporučuji knihu Koroner, byla jsem z ní nadšená.
    2. Tvůj blog se mi moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Doporučila bych ti knihu Cinder, pokud jsi ji ještě nečetla.
    2. Blog máš zajímavý, hlavně graficky je velmi kvalitní a přehledný.

    OdpovědětVymazat
  3. 1. A hory odpověděly
    2 Jsem na blogu poprvé, ale jinak zajímavý. I když tu podle mě chybí víc článků prostě jen takových kecacích.

    OdpovědětVymazat
  4. 1.Světlo mezi oceány
    2. Tvůj blog je hezký a přehledný, máš pěkné recenze.

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Doporučuji knihu Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, ta je fakt skvělá :))
    2. blog máš moc hezky, jarně laděný a z té žluté přímo sálá energie :)) Kdyby ses třeba chtěla podívat, můj blog je: http://fantasy-books-music.blogspot.cz/

    Díky za soutěž a přeji hezké Velikonoce :) (...i když to pondělí... no :D)

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Za sebe bych ti mohla doporučit knihu Chlapec na dřevěné bedně :), knížka se mi moc líbila.
    2. Tvůj blog se mi líbí, navštěvuji ho celkem často, nejvíc se mi líbí především tvoje recenze :). Výtku jsem žádnou nenašla :).

    OdpovědětVymazat
  7. 1.Než jsem tě poznala
    2.tvuj blog se mi hodně líbí především tvoje skvělé recenze a vítku jsem nenašla

    OdpovědětVymazat
  8. 1) Čeho před smrtí nejvíce litujeme.
    2) Moc se mi líbí design, ten je hodně povedený. :) A články, samo sebou. Píšeš hezké recenze. ;)

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Anna krví oděná
    2. Máš sympatický design a dobrou přehlednost. Líbí se mi tu vše :)

    OdpovědětVymazat
  10. 1) Pravděpodobně by to byla asi kniha Potomci Amarida, nebo Pán čarodějnic :)
    2) Je možné, že se budu opakovat (což určitě budu), ale myslím si, že je tvůj blog dobrý takový, jako je. Vzhled není násilný, barvy vyvážené, celkově píšeš články podle mě dost dobře, stejně tak i recenze a - to především! - jsi aktivní i mimo svůj blog, což je hodně dobré!;)

    OdpovědětVymazat
  11. Děti Jidášovi - super kniha.
    Blog je pěkný, přijde mi to jako někde na pláži. Až pak jsem si všimla, že to jsou kytky. :-D

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Tak to je těžké, doporučovat bych toho mohla hodně, ale těžko říct, jestli bych se strefila. Ale podle tvých recenzí bych ti doporučila Okřídlenou duši od Amandy Stevens nebo prvních pět dílů Anity Blake. A teď doufám, žes to nečetla:)
    2. Nejčastěji čtu recenze a pak si taky nenechám ujít měsíční shrnutí a Studenta knihomola. Hrozně ráda se dívám, co si kdo koupil a přečetl:)

    OdpovědětVymazat
  13. 1. doporučila bych knihu Pád andělů, protože jsem ji zrovna dnes četla a líbila se mi :D
    2. Nejlepší jsou recenze a Měsíční shrnutí, ale změnila bych vzhled blogu... :D

    OdpovědětVymazat
  14. 1. Určitě bych ti doporučila knihu Andělé a démoni od Dana Browna. Skvělá knížka.
    2. Moc ráda čtu tvé měsíční přírůstky a pak strašně závidím :D (zrovna nedávno jsi tam měla tolik úžasných knih). Potom se mi líbí, jak to tu máš přehledné, když něco hledám, hned to najdu :)

    OdpovědětVymazat
  15. 1. Mně se moc líbila knížka Carrie od Stephena Kinga
    2. Tvůj blog je jednoduchý a v jednoduchosti spočívá krása, ne? ;-)
    Moje přezdívka je "anddulka", nejde mi pod ní přidat komentář :-\

    OdpovědětVymazat
  16. 1. Co jsem se dívala, tak nemáš přečtený Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti!
    2. Máš nádherný jarní desing blogu a všechno pěkně přehledné. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Doporučuji Les mytág od Roberta Holdstocka ;)
    Líbí se mi to, že máš originální design - takový neohraný a jiný. Také tu máš vše přehledné. A také se mi líbí fotky co se tu čas od času objeví

    OdpovědětVymazat
  18. 1) Doporučuji V pasti od Michaela Northropa
    2) Líbí se mi tvůj styl psaní a design blogu. Pěkné. :-D

    OdpovědětVymazat
  19. 1. Game industry
    2. Vzhled blogu je moc hezký, víc zatím posoudit nemůžu, jsem tu poprvé :)

    OdpovědětVymazat
  20. než se vždycky prohopkám všemi blogy, je to půl dne. :D Zvláštní ale je, že jsem vyhrála jen jednou, a to jsem cenu ještě odřekla, protože už jsem ji měla doma. Svět je divný místo. :D

    OdpovědětVymazat
  21. 1- Lauren Kate - Pád
    2- Ráda se dívám na tématické články, které jsou například o obálkách, anebo tvé focení podle barev. Teď je ta věta strašně kostrbatá, ale doufám, že chápeš, co myslím. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Doporučuji například Hledání Aljašky, to je moc hezká kniha :)

    OdpovědětVymazat
  23. Už jsem tady toto doporučení četla, ale myslím, že za to stojí napsat ji sem znovu-Pád od Lauren Kateové.Tu doslova a dopísmene miluju a moc doporučuju.Případně Dech od Sarah Crossan, četla jsem ji nedávno a je také moc zajímavá a nápaditá.
    Blog se mi líbí.Je velmi přehledný a moc se mi líbí způsob tvých recenzí.

    OdpovědětVymazat
  24. Doporučuji sérii Legenda nebo Divergence.

    OdpovědětVymazat
  25. Série Píseň ledu a ohně.
    Blog je úžasný tak jak je :)

    OdpovědětVymazat
  26. určitě všechny knížky od Johna Greena i v angličtině :)
    a máš nádherný design blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Doporučuji sérii L.A.Candy od Lauren Conrad. Zvlášť teď, když už bývá krásně, se tahle oddechovka hodí. :)
    Maš úplně úžasný design, žlutá a modrá jsou mé nejoblíbenější barvy! :)) A strašně se mi líbily tvé poslední knižní přírůstky za tři měsíce, protože se ráda kochám knihami, co si ostatní koupili :)

    OdpovědětVymazat
  28. Hmm..pokud jsi ještě nečetla Zavrženého od Beccy Fitzpatrickové, tak to honem naprav :D Dále série Andělé od Lauren Kateové a Nadpozemská od Handové nejsou ale vůbec k zahození. Být tebou tak bych taky pokračovala ve čtení knížek od Meg Cabotové a přednostně bych sáhla po Mezi láskou a smrtí. Cyklus Údolí stínů taktéž vřele doporučuji a nenech se odradit ne moc lákavými obálkami. A pokud čteš dívčí romány, tak bych zkusila Lenku Lanczovou :) Je to sice česká autorka, ale psát opravdu umí. Z 59 titulů si určitě vybereš, ale pro začátek bych vybrala Čas něhy (letní oddechovku), trilogii Blíženců nebo o Radce čí vážnější téma Potížistky.
    Snad se mi nepovedlo doporučit knížky, které se ti pod zrak už dostaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať to nevypadá moc dlouhé (i tak už je ten první dost :D) volím druhou možnost.
      Upřímně? Jsem tu teprve...podruhé? Nevím. No, rozhodně bych to dokázala spočítat na prstech jedné ruky. Už když jsem sem vkročila poprvé, uchvátil mě vzhled blogu a jak vidím, je pořád stejný :) Víc ti nemůžu říct, vymýšlela bych si. Rozhodně tu ale nejsem naposledy. Určitě se vrátím, až bude čas, a všechno pořádně prozkoumám :)

      Vymazat
  29. 1. Doporučila bych ti knihu The School for Good and Evil, ta je vážně skvělá a v květnu by měla vyjít u Cooboo :)
    2. Ráda k tobě zavítám, protože píšeš skvělé recenze, které se moc dobře čtou :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj!
    Ráda bych ti doporučila knihu (Ne)Obyčejný kluk! Je to strašně emotivní knížka, která tě donutí přemýšlet.
    Na tvém blogu se mi líbí design, skvělá přehlednost a tvůj styl psaní! Jen tak dál!
    Veselé Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  31. 1.Doporučila bych ti serii Drahokamy a Vampýrskou akademii. :-)
    2.Na tvém blogu se mi líbí desing a přehlednost.

    Užij si Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  32. Elantris :) napsal to Brandon Sanderson, stejně jako Mistborna. Autor je prostě geniální a knížka perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  33. 1.Nekromant, Jonathan L. Howard
    2. Líbí se mi tvé recenze - dobře se čtou a vždy se z nich dozvím to podstatné :)

    OdpovědětVymazat
  34. Nevím, co jsi četla a co ne, ale doporučuji ti knihu Hostitel, Počátek a Captain America - Omnibus (což je komiks, takže nevím, jestli to čteš..)
    Jinak co se týče blogu, tak se mi moc líbí design.. Mám ráda tvoje recenze a příspěvky k meme nebo různým projektům, tagům.. Vlastně mám ráda, když se články střídají, že tam třeba nejsou samé recenze a tak :)

    OdpovědětVymazat
  35. Mám rozečtený Hvězdný prach a myslím, že to není vůbec špatné scifi-fantasy :)

    OdpovědětVymazat
  36. Z toho, co jsem naposledy četla, mě vážně dostala Ta druhá zapisovatelka. To je bomba. A skvělá je taky historická trilogie Marie Antoinetta.

    OdpovědětVymazat
  37. Doporučuji ti knížku Divergence je úžasná !!

    OdpovědětVymazat
  38. Tvůj blog je úžasný !! Strašně ti dekuju že jsi se do toho dala! Přidáváš mi hodně knih do mé sbírky" Děkuju moc

    OdpovědětVymazat
  39. Přečti si Hry o trůny nebo Cestu od Cormaca McCartyho :)

    OdpovědětVymazat
  40. Na blogu mám ráda tvé recenze, protože sdílíme stejné názory :)

    OdpovědětVymazat
  41. 1. Páni, je těžké doporučit knižním blogům něco, co ještě autoři nečetli. Ale pokud jsi nečetla knihu Deset malých černoušků od Agathy Christie, tak tuhle rozhodně doporučuji. Naprosto mi tato kniha vyrazila dech ;).
    2. Máš nádherný vzhled blogu, opravdu příjemný. Máš dostatek recenzí knížek, které mě zajímají, takže když chci vědět, jestli kniha za to stojí, tak není problém ;). Máš milý styl psaní a rozhodně se sem ráda vracím. Nemyslím, že by se tu mělo něco měnit. Pokračuj jen v dobré práci ;).

    OdpovědětVymazat
  42. 1. Je hodně těžké ti něco doporučit, když si přečetla tolik úžasných knih! Takže zkusím doporučit Temné kouty (sice se jedná o knihu pro dospělé, ale může potěšit, člověka je schopná dostat svou zapeklitostí)
    2. Líbí se mi desing a máš výborný vkus na knihy, nic víc nic míň.

    OdpovědětVymazat
  43. Divergence, Vampýrská akademie
    Líbí se mi recenze a vzhled blogu.

    OdpovědětVymazat
  44. April Linder - Jane a Catherine
    Líbí se mi hodně vzhled blogu

    OdpovědětVymazat
  45. Koukám, že můj komentář se asi někam zatoulal... Možná se neobjevil, když jsem ho posílala, měla jsem kapku potíže s netem... =D
    Každopádně jsem psala, že nevím, jestli jsi ho ještě nečetla, ale každopádně ti můžu doporučit Stopařova průvodce Galaxií. =D
    A pokud jde o názor na blog, psala jsem, že se mi líbí především to, že máš podobnej vkus na knížky, jako mám já, a že jsem tu našla hned několik knížek, co si chci v budoucnu přečíst... =) =D

    OdpovědětVymazat
  46. Fakt se mi moc líbí Living out loud nebo 14 000 things to be happy about, nejsou to typické knihy, ale jsou boží:)
    Líbí se mi tu:)

    OdpovědětVymazat
  47. 1. No... :D Doporučila bych třeba Welcome Caller, This is Chloe. Je to taková vtipná anglická jednohubka.
    2. Hmm, mám to tu fakt ráda, je to tu přehledné a velké plus máš za mě za ten boží barevný design. Sluníčko!

    OdpovědětVymazat
  48. Určitě doporučuju The Maze Runner, to je skvělá kniha :)
    Jinak se mi to tu líbí, není to zbytečně přeplácaný a vždy najdu, co hledám :)

    OdpovědětVymazat
  49. 1. Páni, no co bych tak mohla doporučit. Určitě toho máš přečteného víc než já. Ale mohla bych zkusit Zkouška věrnosti. Sice to není fantasy, ale fakt se mi to strašně líbilo.
    2. A k tvému blogu... Hezký design, dostatek recenzí a je to krásně přehledné. Mě tu prostě nic nechybí :)

    OdpovědětVymazat
  50. 1. Doporučuji knížku Než jsem tě poznala :)
    2. Moc se mi líbí tvůj vzhled blogu ;).

    OdpovědětVymazat
  51. Momentálně čtu Šachovnici bohů od Richelle Mead a vypadá to zatím dost dobře. Taky jsem nikde nenašla, že jsi četla Zakázanou přitažlivost, takže pokud máš ráda romantické a vtipné knihy, doporučila bych ti tuhle. :)

    OdpovědětVymazat
  52. Dopuručuji knížku Říkali mi Leni,o dívce vyrůstající v poválečném Německu.
    Tvůj blog se mi velmi líbí,mám ráda tvůj styl psaní :)

    OdpovědětVymazat
  53. 1. V šedých tónech ♥
    2. Hrozně moc se mi líbí vzhled blogu máš všechno krásně přehledné a pozitivně laděné :)) (vím, že to říkají všichni... ale já si nemůžu pomoct :D opravdu máš jeden z nejhezčích blogů :) )

    OdpovědětVymazat
  54. 1. Netuším, co všechno jsi četla nebo ne, na goodreads mi to nejde zobrazit, ale podle recenzí jsem vyčlenila Moře klidu nebo Easy? :)
    2. Líbí se mi (kromě vhledu), že se zapojuješ do všelijakých projektů jako je student knihomol a podobně, a taky má ráda takové ty vykecávací - zamýšlející se články :)

    OdpovědětVymazat
  55. 1. Nevím, co všechno jsi četla, ale super kniha je Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti od Ransoma Riggse :)
    2. Tvůj blog je naprosto super, i barvy, které tu máš jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  56. 1. Třeba Erebos od U. Poznanski
    2. Krásný vzhled, taky se mi líbí tvoje recenze:)

    OdpovědětVymazat
  57. Netuším, co jsi četla a co ne, ale Chlapec v pruhovaném pyžamu je moc pěkná kniha nebo Kafka na Pobřeží od Murakamiho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož jsem na blogu poprvé, tak nemohu moc hodnotit. Ale líbí se mi, jak ho máš uspořádaný a tak. :)

      Vymazat
  58. 1.Doporučuji ti The Boy Who Sneaks In My Bedroom Window
    2.Líbí se mi přehlednost blogu a tvůj způsob psaní recenzí:)

    OdpovědětVymazat
  59. 1) Zkus třebaaaa... Bartimaeovu trilogii. Možná to vypadá trochu jako "dětská knížka", ale Bartimaea si zamiluješ, věř mi! :D
    2) Máš úžasný design a taky je blog takový hezky přehledný. :)

    OdpovědětVymazat
  60. 1 doporucuji Monument 14, zajimava dystopie
    2 mam rada recenze

    OdpovědětVymazat
  61. 1. Cos zaručeně nečetla, tak jsou Piráti z Karibiku - Běžci po vlnách od Kai Meyer. A ještě než si začneš něco myslet, tak ne, nemá to vůbec nic společnýho s filmem! :D Ale je to vážně úžasnej příběh o dvou teenagerech, co jako jediný přežili magický vír a teď mají schopnost, že dokáží chodit po moři a jsou vážně cenný nejen pro piráty, ale i pro ostatní lidi na pobřeží. Je to hodně fantasy a dobrodružný a i když já nemám ráda piráty a takovouhle četbu, tohle mi vážně vyrazilo dech, nenech si to ujít, fakt že ne! :)
    2. Mám ráda, že je tu od každýho něco, ale zároveň si blog udržuješ dost osobní a nenecháváš ho, aby se stal jen druhořadým blogem, jehož náplní jsou výhradně meme články. To je bohužel v blogosféře dost častý a mrzí mě to, ale je fajn, že tu jsou ještě blogy s "duší". ;)

    OdpovědětVymazat
  62. Doporučím ti třeba Moře klidu, Janu Eyrovou, Křišťály moci, Ten, kdo stojí v koutě, Heidi děvčátko z hor, Dvojčata... toho je :)

    Hrozně se mi líbí tvůj vzhled! Je fakt super a vždycky mi kouzlem dovolí usmát se. :) Celé to tu máš takové hezké. :)

    OdpovědětVymazat
  63. Doporučuji Klid je síla řek' tatínek a Jsme přeci sestry

    Asi jsem zde pořádně ještě nebyla, ale docela se mi tu líbí :) I když čteš i trošku jiné knihy, než já :) Líbí se mi vzhled je takový jarní a veselý :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přidejte se k Alžbětě a rozluštěte záhadu hotelu Winterhouse / Hotel Winterhouse

Alžběta Somersová je jedenáctiletá dívka, které před pár lety tragicky zemřeli rodiče, od té doby žije se svou tetou a strýcem, přičemž se všichni navzájem nesnáší. Jedinou útěchou a radostí jsou pro Alžbětu knihy a všemožné hádanky, které miluje. Pak se stane něco nečekaného a patrně ta nejvíc vzrušující věc v Alžbětině životě - někdo její tetě a strýci zaplatí dovolenou a jí přes vánoční prázdniny pobyt v tajemném hotelu Winterhouse. Teta a strýc nic nezpochybňují, na dovolenou bez otázek vyrazí a Alžbětu i přes její protesty do hotelu pošlou. Přestože je to v hotelu krásné, Alžběta se musí pořád sama sebe ptát, kdo jí do hotelu poslal a proč? Podaří se jí rozluštit tato záhada? A co všechny ty záhady spojené se samotným hotelem - rozluští Alžběta i je?

Zákaz pořizování knih aneb jak se v nakupování aspoň trochu omezit

Dneska Kath na svém blogu Kath's World of Books uveřejnila článek s pravidly ohledně nakupování knih. Jejich cílem má být omezení nakupování, nenakupování zbytečných knih a podobně. Já jsem se rozhodla zapojit, protože si mnohdy pořídím naprosto zbytečné knížky, které se pak marně snažím prodat. I když je pravda, že poslední dobou na sebe dávám více pozor, pořád bych byla radši, kdybych si některé knihy nekoupila, ale knihomol jako já si holt nemůže pomoct. :D Také musím myslet na neustále se ztenčující volné místo v mé knihovničce a pečlivěji tak vybírat knihy, které stojí za to mít doma. :) A jaká pravidla, že jsem si to stanovila? 1. Nebudu si pořizovat žádné nové série od neosvědčených autorů - myslím tím autorů, se kterými nemám zkušenosti a nevím, jak mi sednou. 2. Nebudu si pořizovat knihy jen kvůli pěkné obálce. 3. Nebudu  si pořizovat další díly sérií, ze kterých mám doma jen první díl, dokud ten první díl nepřečtu. 4. Omezím pořizování knih z young adult žánru.

Recenze: Královská hraničářka [RV]

Autor: John Flanagan Originální název: The Royal Ranger Přeložila: Zdena Tenklová Série: Hraničářův učeň Díl: 12. Počet stran, vazba: 456 stran, hardback Nakladatelství: Egmont, 2014 Hodnocení na GoodReads: 4,43/5 (2 370 hodnotících) Hodnocení obálky: 4/5 (libí se mi :)) Něco málo k ději Už je to mnoho let, co byl Will Dohoda hraničářským učněm a také je to již nějaká doba, co byl sám sebou. Po tragédii, která zasáhla jeho život, je Will jako vyměněný a netouží po ničem jiném než po pomstě. Pokud se jeho přátelům nepodaří vymyslet, jak Willovi pomoci, patrně to s ním skončí špatně. Naštěstí Halt přichází s nápadem, který nejen že pomůže Willovi, ale mohl by vyřešit i zapeklitou situaci, ve které se nachází Horác s princeznou Kasandrou. A tak Will dostává svého prvního učně.