Přeskočit na hlavní obsah

Knižní přírůstky - duben a květen 2014


Knižní přírůstky po dvou měsících se u mě pomalu, ale jistě stávají zvykem. Patrně v těch přírůstcích po dvou měsících budu i nadále pokračovat, protože mi to vyhovuje nejvíce - většinou si totiž za jeden měsíc buď nepořídím dostatek knih, abych se zvládla ke článku dokopat nebo si naopak nepořídím knihy žádné, jop. :) Snad vám nebude vadit, když tyto články budou každé dva měsíce místo toho, aby tu byly každý měsíc. :)
Za duben moc přírůstků nemám, pokud se nepletu, přibyly mi jen recenzní výtisky. V květnu jsem se rozšoupla kousek víc, protože byl veletrh Svět knihy, na který jsem si peníze šetřila. :)

 

Jako první tedy začnu knihami, které jsem si sama pořídila. První Stříbrná kniha snů od Kerstin Gier byla pro mě na veletrhu jasná volba číslo jedna. Ta knížka vypadá tak krásně! Nevím, jestli je to na první fotce pořádně vidět, ale nápis a jiné prvky na obálce jsou krásně stříbrné. Na obálku je opravdu radost pohledět. I bez přebalu vypadá kniha skvěle a uvnitř je také krásně udělaná. Na knížku se už moc těším, i když zrovna teď ji nemám doma, protože jedna má spolužačka se do Drahokamů od Gierové zamilovala stejně jako já, takže ji teď čte, jop. :D :)


Ze stánku CooBoo jsem si pak musela odnést i Alianci od Veronicy Roth, žé. Na knihu jsem moc zvědavá, jen se zrovna teď do čtení moc nehrnu - jsem jedna z těch šťastlivců, kteří měli tu čest si ke knize přečíst obří spoiler a nemám z toho radost. Zatím jsem v tom stavu, kdy si myslím, že s vědomím toho spoileru si prostě tu knihu tolik neužiju, proto čtení odkládám na neurčito. :)


Když jsem na stánku Zoner Pressu viděla tyhle knížky jednu za sto korun, bylo mi jasné, že je tam nemůžu nechat. Takže teď jsem hrdým vlastníkem knih Novicka a Nejvyšší lord od Trudi Canavan. Teď mám Trilogii o černém mágovi kompletní. Jen mě štve, že mi až doma došlo, že mi ještě chybí třetí díl ze série Trilogie Zrádkyň, ten také nabízeli za sto korun a za takovou cenu to nikde nekoupím. No, tak snad příště, jop.


A pokračuji i v doplňování série o Mercy Thompsonové. Nyní mi přibyl pátý díl - Stříbrná relikvie. Doufám, že se mi podaří tuhle sérii od Patricie Briggs zkompletovat co nejdříve. :) 


Za tohle může jen a jen Moira! :D Ta mě k tomu ukecala. Tak se stalo, že jsem si koupila sborník fantasy povídek od českých autorů jménem Legendy: Draci. Už dlouho si říkám, že musím dát české fantastice šanci a že bych měla podpořit české autory, tak proč nezačít touto knihou? Navíc je to krásná bichlička, která v mé knihovničce vypadá skvěle. :D Teď se jen dokopat k přečtení. :) Tohle je zároveň i můj poslední knižní úlovek z veletrhu. :)


Sice jsem měla původně v plánu si Potrhaná křídla pořídit na veletrhu, ale prostě jsem na ně nějak zapomněla. Navíc jsem je na veletrhu neviděla, takže mi to ani nemohlo dojít. Nicméně když jsem přijela domů, kniha mi byla připomenuta a má sestra, která právě četla V šedých tónech a byla z toho naprosto nadšená, mě ukecala k tomu, abych knihu pořídila. Vzhledem k tomu, že na e-shopu Albatrosmedia byla zrovna akce poštovné zdarma, tak jsem knihu objednala. Jsem upřímně zvědavá, jak se mi bude líbit a doufám, že se ke knihám od Ruty Sepetys dostanu co nejdříve. :)


A za tohle může Luu! :D Luu byla tak milá, že na svých FB stránkách blogu upozornila na akci na BookDepository, kdy Throne of Glass od Sarah J. Maas byla jen za nějakých sto třicet korun a tomu se nedalo odolat. Obzvlášť poté, co Luu na tuto sérii pěla tolik chvály. :) Nechala jsem se tím tedy přesvědčit a knihu jsem si pořídila. Jsem na ni upřímně zvědavá, hlavně jak mi půjde číst ta angličtina. :D 
Mimochodem, pokud si knihu toužíte přečíst a nechce se vám do angličtiny, dnes bylo oznámeno, že kniha vyjde ve slovenštině příští rok u nakladatelství Slovart. A pokud nevíte, proč že byste si měli tu knihu přečíst, není nic snazšího, než zavítat k Luu, která vám nastíní pět důvodů, proč byste se měli na tuto sérii těšit.
Na druhé fotce můžete vidět jednu z těch rozkošných záložek (uf, nevím proč, ale pořád píšu obálky místo záložky :D), které teď BookDepository posílá k objednávkám a které vytvořili zákazníci tohoto obchodu. Sice to není jedna z těch, kterou bych vážně chtěla, ale i tak se mi fakt moc líbí. :)


A teď k těm recenzním výtiskům, co říkáte? Ve stínu černých ptáků od Cat Winters je recenzní výtisk od nakladatelství Jota, kterému tímto ještě jednou děkuji. Na knihu byl vyhlášen konkurz, kterého jsem se účastnila a ve kterém jsem byla vybrána. Knihu už mám samozřejmě přečtenou a opravdu moc se mi líbila. Jak moc, to se můžete dočíst v mé recenzi. :) Knihu vám určitě doporučuji - nejen, že má zajímavý příběh, je i krásně graficky zpracovaná a je radost na ni pohledět. :)


Jako led od J. Lynn je recenzní výtisk od internetového knihkupectví Knihcentrum, kterému tímto také ještě jednou děkuji. Tohle je pro mě takový experiment. Knihu právě čtu a zatím nebudu říkat, co si o ní myslím, jop. :D :) Nicméně až ji dočtu, pravděpodobně ji věnuji do soutěže. :)


A tohle je recenzní e-výtisk od nakladatelství Host, se kterým jsem nově navázala spolupráci. Ještě jednou nakladatelství děkuji za poskytnutí knihy Kostičas od Samanthy Shannon. Co si o knize myslím, si můžete přečíst v recenzi. :)

Všechny knihy dohromady:

Tak tohle jsou všechny mé přírůstky za poslední dva měsíce. V červnu mám v plánu si pořídit nějaké anglické knížky, když už jedu do té Anglie, tak snad se mi poštěstí si koupit něco zajímavého. Kdybyste třeba měli nějaké tipy na anglické knihy, které stojí za to a nemají zas tolik složitou angličtinu, dejte vědět. :) A o prázdninách si pak pořídím knihy, které jsem si chtěla koupit na veletrhu, ale nebylo mi to umožněno, jop. :D :)

Co pěkného jste si pořídili vy? Byli jste na veletrhu? A pokud ano, jak se vám tam líbilo? :)

Komentáře

  1. Já stále nejsem schopná se pustit do druhého dílu trilogie od V. Roth, přitom se mi první díl moc líbil. Snažím se vyhnout všemožným spoilerům, protože si vůbec nedokážu představit, kam tohle směřuje, a jednou se chci taky nechat překvapit, že jo :D
    Potrhaná křídla mám taky na seznamu, co jsem viděla, tak se to všem docela líbí. Nicméně jsem ještě nečetla ani V šedých tónech.
    Achjo, můj problém je, že si chci přečíst tisíc knížek najednou a prostě nevím, co dřív. A místo čtení píšu nesmyslný komentáře, který nikoho nezajímaj. Jsem hrozná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ten druhý díl vzala jako výzvu a přečetla jsem ho někdy o předloňský vánočních prázdninách, jinak bych se k tomu asi vůbec nedostala, jop. :D Tak si pak můžeš dát všechny díly najednou, třeba se to bude číst lépe. :D :)
      No, sestra se do Potrhaných křídlech hned s nadšením, které jí zůstalo po dočtení V šedých tónech, vrhla a už to i stihla odložit s tím, že ji to nebaví. :D Ale tak ona s nadšením přečetla Hvězdy, pustila se do Aljašky a tu také přestala číst. Ona je s tímhle prostě hrozná, vždycky vydrží jen pár stránek a pak přestává, no. :D :)
      Taky nevím, co dřív číst. :D Já tvé komentáře nepovažuji za nesmyslné, vlastně mi vždycky udělají velkou radost. :D Ale chápu, jak to myslíš. :D :)

      Vymazat
  2. Ale no tak, to s tou záložkou je týrání. Já se teď snažím přijít na to, jak si moct objednat co nejvíc knížek, abych měla co možná nejvíc záložek..Taky jsem si jich pár vyhlídla... =D
    Pokud jde o lehčí knížku, přijde mi, že docela jednoduchou angličtinu mají 'quick reads' Doctora Who. Jsou docela krátký a osobně mi nepřijdou moc těžký. (Ale co mně přijde.) =D Třeba Magic of the Angels se mi fakt líbila... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo by hrozně fajn, kdyby bylo možné na BD si objednat i ty samotné záložky. :D Do toho bych hned šla, některé jsou totiž vážně naprosto skvělé. :D A taky už přemýšlím, co dalšího objednat, abych mohla další záložku získat, jop. :D :)
      No vidíš, to mě vůbec nenapadlo! Po těch knížkách s Doctorem se určitě mrknu. :)

      Vymazat
  3. Skvělé kousky! První stříbrná kniha snů vypadá fantasticky! Taky si myslím, že si kvůli tomu velkému spoileru (který jsem si omylem přečetla) Alianci tolik neužiju :(
    Potrhaná křídla si chci taky pořídit. Throne Glass vypadá skvěle. Ve stínu černých ptáků si chci moc přečíst a doufám, že se k tomu brzy dostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) První stříbrná je opravdu krásná knížka! :) To mě mrzí, že jsi si ten spoiler taky přečetla. Je to naprd. :/
      A já doufám, že se ti Ve stínu černých ptáků bude líbit, je to opravdu povedená knížka. :)

      Vymazat
  4. Prvú striebornú knihu snov som si tiež skrátka musela kúpiť.:) Ten Experiment... hádam si ju raz budeš schopná prečítať a užiť napriek tomu spoileru. Inak celkovo úplne krásne prírastky.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První stříbrná je prostě úžasně krásná knížka a já se už neuvěřitelně těším, až se do ní pustím, jop. :D :) Snad jo, asi to zkusím o prázdninách, když na to budu mít tu správnou náladu. :) Děkuji. :)

      Vymazat
  5. Oh, Throne of glass som chcela aj ja, ale nestihla som ju... Zrovna vtedy som ten týždeň nebola doma :( Inak skvelé kúsky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mě mrzí. Tak buď příště nebo si můžeš rovnou počkat na ten váš překlad. Kdybych věděla, že to vyjde u vás, asi bych si na to počkala, jop. :D Děkuju. :)

      Vymazat

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přidejte se k Alžbětě a rozluštěte záhadu hotelu Winterhouse / Hotel Winterhouse

Alžběta Somersová je jedenáctiletá dívka, které před pár lety tragicky zemřeli rodiče, od té doby žije se svou tetou a strýcem, přičemž se všichni navzájem nesnáší. Jedinou útěchou a radostí jsou pro Alžbětu knihy a všemožné hádanky, které miluje. Pak se stane něco nečekaného a patrně ta nejvíc vzrušující věc v Alžbětině životě - někdo její tetě a strýci zaplatí dovolenou a jí přes vánoční prázdniny pobyt v tajemném hotelu Winterhouse. Teta a strýc nic nezpochybňují, na dovolenou bez otázek vyrazí a Alžbětu i přes její protesty do hotelu pošlou. Přestože je to v hotelu krásné, Alžběta se musí pořád sama sebe ptát, kdo jí do hotelu poslal a proč? Podaří se jí rozluštit tato záhada? A co všechny ty záhady spojené se samotným hotelem - rozluští Alžběta i je?

Zákaz pořizování knih aneb jak se v nakupování aspoň trochu omezit

Dneska Kath na svém blogu Kath's World of Books uveřejnila článek s pravidly ohledně nakupování knih. Jejich cílem má být omezení nakupování, nenakupování zbytečných knih a podobně. Já jsem se rozhodla zapojit, protože si mnohdy pořídím naprosto zbytečné knížky, které se pak marně snažím prodat. I když je pravda, že poslední dobou na sebe dávám více pozor, pořád bych byla radši, kdybych si některé knihy nekoupila, ale knihomol jako já si holt nemůže pomoct. :D Také musím myslet na neustále se ztenčující volné místo v mé knihovničce a pečlivěji tak vybírat knihy, které stojí za to mít doma. :) A jaká pravidla, že jsem si to stanovila? 1. Nebudu si pořizovat žádné nové série od neosvědčených autorů - myslím tím autorů, se kterými nemám zkušenosti a nevím, jak mi sednou. 2. Nebudu si pořizovat knihy jen kvůli pěkné obálce. 3. Nebudu  si pořizovat další díly sérií, ze kterých mám doma jen první díl, dokud ten první díl nepřečtu. 4. Omezím pořizování knih z young adult žánru.

Tipy na knihy v angličtině

V posledních měsících jsem přečetla pár anglických knížek, o kterých jsem se zde na blogu vůbec nezmínila, vzhledem k mé neaktivitě. Nicméně teď zpětně mě to mrzí, proto jsem se rozhodla, že vám sepíšu tipy na anglické knížky z poslední doby, většinou se jedná o loňské novinky či o novinky ze začátku tohoto roku. Snad někdo z vás shledá tato doporučení nápomocná!