Přeskočit na hlavní obsah

Knižní přírůstky - červen 2014


Původně jsem měla v plánu spojit červen a červenec dohromady, ale včera jsem se dala do focení Kouzelné knihovničky (bude na blogu brzy) a rozhodla jsem se, že ty přírůstky za červen nafotím zvlášť. Stejně jich je celkem dost, takže si podle mě i samostatný článek zaslouží. :) 
Nejvíc knih jsem si přivezla z Anglie, jak níže uvidíte. Vím, že jsem vám slíbila článek k Anglii, ale za prvé nevím, jestli by to opravdu někoho zajímalo a za druhé se do toho nemůžu nějak dokopat. Ale kdo ví, třeba si to ještě nějak rozmyslím. :) Teď k těm knižním přírůstkům, co říkáte? :)

Knihu Tři tváře od Brandona Sandersona jsem si chtěla pořídit už v květnu na veletrhu, bohužel ji tam neměli. Původně jsem myslela, že si ji pořídím v srpnu, kdy mám v plánu trochu větší objednávku knih, ovšem pak jsem ji viděla na bazaru databázeknih.cz za nějakých sto dvacet korun a tomu se nedalo odolat. Překvapilo mě, jak moc rychle mi kniha došla, to jsem nečekala. Je i ve skvělém stavu a já se jen těším, až se do ní pustím. :)

A teď jdeme na mé přírůstky, které jsem si přivezla z Anglie! Jako první tu mám Heist Society od Ally Carter. Nejdřív jsem si chtěla vzít první díl z její série Gallagher Girls, jenže oni jako na potvoru ten první díl neměli. Tak jsem si vzala tuhle knížku. A upřímně se těším, až se do něčeho od Ally Carter konečně pustím. :)

Když jsem přemýšlela, co dalšího vzít, padl mi zrak na druhý díl ze série Skulduggery Pleasant od Dereka Landyho. První díl jsem sice nečetla, ale Luu je nadšená ze všech dílů, které zatím přečetla, tak věřím, že se to bude líbit i mně, jop. :D Navíc ty obálky jsou perfektní! Takže musím přečíst první díl a pak se vrhnu na ten další. :)

Chtěla jsem si pořídit něco od Rainbow Rowell. Měli jen Fangirl a Eleanor & Park. Vzhledem k tomu, že Fangirl jsem už měla, byla má volba jasná. Sice bych mnohem radši knihu s tou druhou obálkou, ale tu má zatím jen hardback a hardback je prostě dost drahý. Navíc tahle obálka také není špatná. :) Na knihu byla i speciální akce - při její koupi je druhá kniha za poloviční cenu. Nevím, které knihy jsem měla s tou slevou, ale nějakou slevu jsem na to opravdu měla. :D A ano, vím, že tahle kniha vyjde v češtině, já si ale myslím, že si ji více užiju v té angličtině. :)

The DUFF od Kody Keplinger si chci přečíst už hodně dlouho a také už je to dlouho, co si chci tu knihu pořídit. Jen jsem si zatím z BookDepository vždycky objednala něco jiného. Když jsem ji v knihkupectví viděla, bylo mi hned jasné, že si ji musím pořídit. Takže ji mám konečně doma! A jsem vážně zvědavá, co na ni řeknu, až se k ní jednou dokopu, jop. :D :)

A We Were Liars od E. Lockhart mám dokonce už i přečtené! :D Zázrak. Sice jsem chvíli váhala, jestli tu knihu brát, ale nakonec jsem si řekla, proč ne? I když nejvíc k rozhodnutí mi pomohl fakt, že kniha měla být součástí toho letního čtení, do kterého jsem se chtěla zapojit, tak jsem si řekla, že by bylo fajn číst tu knihu v papírové podobě. Nakonec nejsem vůbec zklamaná, že ji mám doma. :)

Vidíte, jak krásně se ta knížka leskne? Napohled vypadá Let it snow od Johna Greena, Maureen Johnson a Lauren Myracle vážně moc pěkně. Tahle knížka nejdřív nebyla v plánu - od Greena jsem ještě nic nečetla, takže opravdu nevím, jak mi jeho styl psaní sedne. Ale rozhodla jsem se to zkusit - přece jenom jsou v této knize povídky i od dalších dvou autorek. :)

Jako poslední jsem tedy sáhla ještě po An Abundance of Katherines od Johna Greena. Všech sedm doposud uvedených knih jsem koupila v Londýně v knihkupectví Waterstones. Tolik knížek jsem si mohla dovolit proto, že jsem si celkem dost peněz na Londýn ušetřila a k tomu nám ještě průvodkyně dost peněz vrátila zpátky z peněz na vstupy. Mamka mi řekla, ať nic nevozím zpátky domů, ať všechno utratím. Tak jsem utrácela, no. :D A jak jinak než za knihy, jop. :D

More Than This od Patricka Nesse jsem si koupila v takovém malém, milém knihkupectví v přímořském městě Whitby, v té době jsem si myslela, že to bude má jediná kniha, jop. :D O téhle knížce toho moc nevím, snad jen to, že má dobrá hodnocení a napsal ji Patrick Ness, jehož Volání netvora zbožňuji. Mám od něj doma i trilogii Chaos, ke které se snad brzo prokoušu. Jsem zvědavá, kdy tohle přečtu, protože to je pěkná bichlička, jop.

  
Tohle jsem vám musela vyfotit, protože mě ohromně zaujalo, jako moc populární je uvádět na knihách názory Johna Greena. :D Pokud nebudu počítat Greenovy knihy, tak na třech knihách z šesti je jeho názor s tím, že ty tři knihy, na kterých jeho názor není, vyšly před rokem 2012, tudíž předtím, než Green dosáhl své popularity, jo. :D Ale zase to vypadá, že má Green dobrý vkus, a tudíž by se mi snad mohly jeho knihy líbit. :)

Teď přistoupím k recenzním výtiskům. Knihu V ringu od Katy Evans jsem získala jako recenzní výtisk od internetového knihkupectví Knihcentrum, kterému tímto ještě jednou děkuji. Knihu mám rozečtenou, bohužel se mi čte mnohem pomaleji, než jsem čekala, ale snad ji brzo přelouskám. :)

Druhým recenzním výtiskem je e-book knihy Seznam mých přání od Grégoire Delacourta. Recenzní výtisk mi poskytlo nakladatelství Host, za což ještě jednou děkuji. Recenze na tuto knížku by se na blogu měla objevit snad zítra. :)

Na závěr vám chci ukázat záložky, které jsem si pořídila v Anglii. :) To úplně vlevo jsou takové malé, magnetické záložky, které mi přišly hrozně roztomilé, takže jsem si je musela vzít. :D Jednu už používá moje mamka, jop. :) Tu se jménem Chris jsem si vzala proto, že to má nejblíže k podobě mého jména. :) Someone special jsem si ukořistila proto, že je krásně fialová. :D Úplně vpravo je pak záložka k Hobitovi, tu jsem si prostě musela vzít. Jednu jsem vzala i sestře, s Gandalfem tuším, bohužel ale nevím, kde ji má, proto na fotce není. :)

Hromadné foto:
To je za červen všechno. Kdy sepíšu další přírůstky, to netuším, ale v červenci určitě nemám v plánu si nějaké knihy kupovat, jop. :) Se svými přírůstky jsem spokojená, za všech mám dost velkou radost a už se těším, až si všechny knihy přečtu. :)

Četli jste některou z těch anglických knih? Pokud ano, jak se vám líbily? A co nového jste si pořídili vy? :)

Komentáře

  1. Krásne prírastky.:) A tie záložky! Úžasné. Ako som spomínala, čítala som DUFF a páčila sa mi. Na SP sa chystám, tiež kvôli Luu.:D Aj Eleanor a Park si chcem prečítať, aj niečo ďalšie od Greena... Inak dúfam, že ti jeho štýl sadne a tie odporúčania nemajú chybu teda.:DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Jo, záložky jsou krásné. Docela mě mrzí, že jsem jich nevzala víc, no. :) Já bych si asi přečetla všechno, co Luu doporučí, ona má prostě dobrý vkus. :D :) Já doufám též, že mi Green sedne. Taky jsem zvědavá, jestli se mi bude víc líbit v angličtině nebo v překladu. :)

      Vymazat
  2. Nádherné knihy! Bylo by super kdybys napsala článek o Anglii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Zkusím nad tím popřemýšlet a kdyžtak něco splácat. :)

      Vymazat
  3. Pěkné přírůstky. :) Ty záložky jsou nádherné. :)
    Achjo. Okamžitě musím na bazar a pokusím se splašit ty Tři tváře. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju i tobě. :D :) Jó, jo. Kéž by takhle pěkné šly běžně sehnat i u nás. :)
      Přeju hodně štěstí, snad je seženeš. :D :)

      Vymazat
  4. Všechny knihy vypadají luxusně. :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera, všechno! Eleanor & Park mám ve stejném provedení, protože bylo na bookdepository nejlevnější, ale není to tak strašná obálka. Od Greena jsem zatím četla dvě knihy, bohužel v češtině a bojím se, že právě to je důvod, proč jsem z toho nebyla na větvi jako třeba z Rainbow Rowell. Takže pro mě Green už asi jen v angličtině, ale nestěžuji si.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím! :D Jó, mám z těch knih radost. :) Kdybych si tu knihu nekoupila v Anglii, asi bych si stejně tohle vydání na BD objednala. :) Tak obálka je vlastně i hezká, mně se i celkem dost líbí, že další knížky od Rainbow se dají sehnat ve stejném stylu. :) Já právě nevím, jestli teď Greena nejdřív zkusit v angličtině nebo v češtině. Ještě uvidím.

      Vymazat
  6. Knihy od Greena závidím. ^^ :) A tie záložky tieeež. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli ti mám za to děkovat. :D Ale těší mě to, ovšem nemyslím to zle. To je prostě ta radost knihomola z knih a z toho, že druhým se také líbí. :D :)

      Vymazat
  7. Páááni, to je knížek! Tiše závidím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pořád nevěřím, že těch anglických knih mám tolik. :D :) Takové předčasné Vánoce. :D A děkuji, jestli se za tohle může děkovat. :D :)

      Vymazat

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přidejte se k Alžbětě a rozluštěte záhadu hotelu Winterhouse / Hotel Winterhouse

Alžběta Somersová je jedenáctiletá dívka, které před pár lety tragicky zemřeli rodiče, od té doby žije se svou tetou a strýcem, přičemž se všichni navzájem nesnáší. Jedinou útěchou a radostí jsou pro Alžbětu knihy a všemožné hádanky, které miluje. Pak se stane něco nečekaného a patrně ta nejvíc vzrušující věc v Alžbětině životě - někdo její tetě a strýci zaplatí dovolenou a jí přes vánoční prázdniny pobyt v tajemném hotelu Winterhouse. Teta a strýc nic nezpochybňují, na dovolenou bez otázek vyrazí a Alžbětu i přes její protesty do hotelu pošlou. Přestože je to v hotelu krásné, Alžběta se musí pořád sama sebe ptát, kdo jí do hotelu poslal a proč? Podaří se jí rozluštit tato záhada? A co všechny ty záhady spojené se samotným hotelem - rozluští Alžběta i je?

Zákaz pořizování knih aneb jak se v nakupování aspoň trochu omezit

Dneska Kath na svém blogu Kath's World of Books uveřejnila článek s pravidly ohledně nakupování knih. Jejich cílem má být omezení nakupování, nenakupování zbytečných knih a podobně. Já jsem se rozhodla zapojit, protože si mnohdy pořídím naprosto zbytečné knížky, které se pak marně snažím prodat. I když je pravda, že poslední dobou na sebe dávám více pozor, pořád bych byla radši, kdybych si některé knihy nekoupila, ale knihomol jako já si holt nemůže pomoct. :D Také musím myslet na neustále se ztenčující volné místo v mé knihovničce a pečlivěji tak vybírat knihy, které stojí za to mít doma. :) A jaká pravidla, že jsem si to stanovila? 1. Nebudu si pořizovat žádné nové série od neosvědčených autorů - myslím tím autorů, se kterými nemám zkušenosti a nevím, jak mi sednou. 2. Nebudu si pořizovat knihy jen kvůli pěkné obálce. 3. Nebudu  si pořizovat další díly sérií, ze kterých mám doma jen první díl, dokud ten první díl nepřečtu. 4. Omezím pořizování knih z young adult žánru.

Recenze: Královská hraničářka [RV]

Autor: John Flanagan Originální název: The Royal Ranger Přeložila: Zdena Tenklová Série: Hraničářův učeň Díl: 12. Počet stran, vazba: 456 stran, hardback Nakladatelství: Egmont, 2014 Hodnocení na GoodReads: 4,43/5 (2 370 hodnotících) Hodnocení obálky: 4/5 (libí se mi :)) Něco málo k ději Už je to mnoho let, co byl Will Dohoda hraničářským učněm a také je to již nějaká doba, co byl sám sebou. Po tragédii, která zasáhla jeho život, je Will jako vyměněný a netouží po ničem jiném než po pomstě. Pokud se jeho přátelům nepodaří vymyslet, jak Willovi pomoci, patrně to s ním skončí špatně. Naštěstí Halt přichází s nápadem, který nejen že pomůže Willovi, ale mohl by vyřešit i zapeklitou situaci, ve které se nachází Horác s princeznou Kasandrou. A tak Will dostává svého prvního učně.