Přeskočit na hlavní obsah

Knižní přírůstky - červen a červenec 2015



Prvně se chci omluvit, že jsem na blog za červenec tolik kašlala, vážně mě to mrzí, ale blíže se k tomu vyjádřím ve svém vykecávacím článku, který v následujících dnech chystám. Nicméně slibuji, že se pokusím být v srpnu výrazně aktivnější.
Dnes vám přináším své knižní přírůstky za červen a červenec - na rovinu přiznávám, že mám bordel v tom, kdy mi která kniha přibyla, tudíž bližší určení nečekejte. Také musím říct, že netuším, kdy budu mít další knižní přírůstky - rozhodla jsem se v nakupování knih omezit, plus od září nastupuji na vysokou školu, proto to s mými přírůstky bude patrně dosti neslavné. Takže tak.


Začnu anglickými tituly, které mi za poslední dva měsíce přibyly. Written in Red od Anne Bishop je urban fantasy, na kterou jsem slyšela jen samou chválu. Koupě to byla docela spontánní, ke které mě přesvědčil fakt, že ji měli na BD zlevněnou na velice příjemnou cenu. Tak jsem si řekla, že to risknu. Překvapil mě ten formát, taková malá bichlička to je. Avšak trochu mě zamrzelo, že to přišlo s lehce poškozeným hřbetem, s tím ale člověk nic nenadělá.


Jednu chvíli měli na BookDepository The Assassin's Blade od Sarah J. Maas zlevněnou asi o polovinu a toho jsem prostě musela využít, to totiž byla fakt výhodná koupě. Musím říct, že ta knížka je na pohled opravdu nádherná, hlavně ta zadní část obálky je dokonalá. No a výjimečně mi došla i záložka, juch!


Nyní přejdu k mé objednávce z beletrie.eu z června? Asi jo. Z tohohle e-shopu nakupuji moc ráda, protože mají opravdu nízké ceny, rychlé doručení a na balení knih si dávají fakt záležet. 
Na Ságu od Briana K. Vaughana a Fiony Staples jsem se moc a moc těšila. Už jsem to i přečetla a přemýšlím nad sepsáním recenze, ale můžete si být jisti, že Sága za přečtení rozhodně stojí!


Magie ničivá od Ilony Andrews je sedmý díl z mé oblíbené série o Kate Daniels. V současné chvíli jsem asi o tři díly pozadu, takže bych je měla konečně dohnat. Ale na druhou stranu bůh ví, kdy vyjde další díl, tudíž asi spěchat tolik nemusím. Ovšem pokud tuhle urban fantasy neznáte, doporučuji to napravit, je vážně skvělá!


Ještě jsem neměla čas si přečíst Ocelové srdce od Brandona Sandersona, ale jeho pokračování Ohniboj už mám doma! K téhle sérii vám toho moc neřeknu, snad jen to, že se na ni velice těším a že jistě bude opravdu výborná, když je od mého oblíbeného Sandersona.


No a ze stejné objednávky tu ještě mám knihu Druhá stříbrná kniha snů od Kerstin Gier, druhý díl ze snové trilogie. Musím říct, že ta obálka je vážně nádherná a já se moc těším, až se do knihy pustím!


Spoušť od Sáry Vybíralové je recenzní výtisk od Knihcentra, kterému tímto ještě jednou děkuji, u kterého jsem se zasekla na více než měsíc. Recenze už je na blogu, tak se na ni když tak můžete mrknout. Problém jsem měla hlavně s tím, jak byly jednotlivé povídky nevyvážené - některou jsem přečetla bez problémů, jinou jsem četla několik dnů. Prostě mi to nesedlo a sebralo mi to náladu do čtení na celý měsíc.


Babí léto od Magdy Váňové je recenzní výtisk od nakladatelství Šulc - Švarc, kterému tímto ještě jednou děkuji za poskytnutí knihy k recenzi. Nakladatelství v červenci dalo možnost blogerům zapojit se do jakéhosi konkurzu na některé z jejich oblíbených knížek. Já se zapojila s myšlenkou, že stejně budu mít smůlu. Nakonec jsem teda měla štěstí. Babí léto jsem si vybrala na základě anotace, tak doufám, že to bude dobré čtení.


No a nakladatelství Host jsem si napsala o recenzní e-výtisk knihy Babička pozdravuje a omlouvá se od Fredrika Backmana a za poskytnutí recenzního výtisku ještě jednou děkuji. Knihu právě čtu a zatím jsem z ní fakt nadšená. 

Všechny knihy pohromadě:


To je k mým přírůstkům za poslední dva měsíce vše. Netuším, kdy budou přírůstky další a jestli vůbec budou - možná to nakonec dopadne tak, že se o nových knihách krátce zmíním v měsíční vykecávačce. Rozhodně teď prvních pár měsíců na vysoké nebudu mít z čeho ty knihy kupovat, to by se na mě muselo usmát štěstí a musela bych zázrakem sehnat brigádu, kterou budu se školou zvládat. No uvidíme. Bude to teď zajímavé.

A co pěkného jste si naposledy pořídili vy?

Komentáře

  1. Asi si budu muset tu S.J. Maas okuknout, jeji knihy maji bozi obalky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až Skleněný trůn vyjde v češtině, určitě se po něm mrkni! :) Ty obálky jsou fakt božské a mě bavil i obsah. :)

      Vymazat
  2. Som vážne zvedavá, čo povieš na The Assassin's Blade.:) A ešte viac na Babičku, keďže niektorým sa narozdiel od Oveho vôbec nepáčila.:D Pekné prírastky.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky! :D :) Tak o Babičce můžu říct, že se mi líbila dokonce ještě víc než Ove! :) A tobě by se mohla líbit taky, tak se po ní mrkni. :) Děkuji! :)

      Vymazat
  3. Druhá stříbrná kniha snů - ta obálka vážně stojí za to :) Já se teprve chystám na První stříbrnou knihu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně! Tak ať se líbí - mě osobně opravdu moc bavila, snad tedy bude i tebe. :)

      Vymazat
  4. Ohniboj! Jak já ti ho závidím :D Ale také jsem se ještě nedostala k Ocelovému srdci a mám toho teď na čtení dost, takže si můj milovaný Sanderson bude muset počkat. Ale jsem zvědavá, co na tu sérii budeš říkat. Četla jsem všemožné reakce, takže jsem vážně zvědavá:) Ta záložka z BD je naprosto nádherná! Written in red vypadá docela zajímavě (obzvlášť ten název), asi se na to kouknu blíž a popřípadě přidám na nikdy nekončící to-read list :D A Druhou stříbrnou jsem začala číst dneska (a budu pokračovat, jen co dopíšu tenhle komentář). Na Babičku si dělám zálusk už nějakou tu dobu, ta knížka vypadá naprosto fantasticky. Má nádhetrnou obálku, slibný příběh a všichni blogeři na ni pějí chválu. Těším se na tvoji recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se k tomu také furt nedostala, což mě štve, ale prostě mi nevychází čas. :D Bude se mi to líbit! Prostě musí. :D
      Written in red všichni chválí, tak jsem zvědavá, jaké to bude, jop. :) Ke Stříbrné se snad brzo dostanu, moc ráda bych se to přečetla. :) Babička byla skvělá, takže se po ní určitě podívej! :)

      Vymazat
  5. Krásné přírůstky, přeji ti příjemné čtení!

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné přírůstky :-). Snad budeš ze všech knih nadšená :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné knihy! :)
    Já jsem byla nedávno v knihkupectví a ulovila jsem první díl Milénia Muži,kteří nenávidí ženy.
    Super je,že Host vyprodává tuto sérii (Hardback 199Kč,paperback 119Kč),takže si ji plánuji pořídit celou :)
    No a jako druhou jsem si koupila První láska,což je novinka od CooBoo a já jsem milovník young adult románu a takové té první lásky tak jsem si ji musela pořídit hned :-D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Milénium si určitě pořiď! Já osobně jsem sice zatím četla jen první díl, ale ten byl boží, takže je určitě boží i celá série. :D :)
      Zvažuji, že bych se po té knize podívala, ale ke čtení toho mám tolik, že netuším, jestli to někdy stihnu. Uvidíme. :)

      Vymazat

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přidejte se k Alžbětě a rozluštěte záhadu hotelu Winterhouse / Hotel Winterhouse

Alžběta Somersová je jedenáctiletá dívka, které před pár lety tragicky zemřeli rodiče, od té doby žije se svou tetou a strýcem, přičemž se všichni navzájem nesnáší. Jedinou útěchou a radostí jsou pro Alžbětu knihy a všemožné hádanky, které miluje. Pak se stane něco nečekaného a patrně ta nejvíc vzrušující věc v Alžbětině životě - někdo její tetě a strýci zaplatí dovolenou a jí přes vánoční prázdniny pobyt v tajemném hotelu Winterhouse. Teta a strýc nic nezpochybňují, na dovolenou bez otázek vyrazí a Alžbětu i přes její protesty do hotelu pošlou. Přestože je to v hotelu krásné, Alžběta se musí pořád sama sebe ptát, kdo jí do hotelu poslal a proč? Podaří se jí rozluštit tato záhada? A co všechny ty záhady spojené se samotným hotelem - rozluští Alžběta i je?

Zákaz pořizování knih aneb jak se v nakupování aspoň trochu omezit

Dneska Kath na svém blogu Kath's World of Books uveřejnila článek s pravidly ohledně nakupování knih. Jejich cílem má být omezení nakupování, nenakupování zbytečných knih a podobně. Já jsem se rozhodla zapojit, protože si mnohdy pořídím naprosto zbytečné knížky, které se pak marně snažím prodat. I když je pravda, že poslední dobou na sebe dávám více pozor, pořád bych byla radši, kdybych si některé knihy nekoupila, ale knihomol jako já si holt nemůže pomoct. :D Také musím myslet na neustále se ztenčující volné místo v mé knihovničce a pečlivěji tak vybírat knihy, které stojí za to mít doma. :) A jaká pravidla, že jsem si to stanovila? 1. Nebudu si pořizovat žádné nové série od neosvědčených autorů - myslím tím autorů, se kterými nemám zkušenosti a nevím, jak mi sednou. 2. Nebudu si pořizovat knihy jen kvůli pěkné obálce. 3. Nebudu  si pořizovat další díly sérií, ze kterých mám doma jen první díl, dokud ten první díl nepřečtu. 4. Omezím pořizování knih z young adult žánru.

Recenze: Královská hraničářka [RV]

Autor: John Flanagan Originální název: The Royal Ranger Přeložila: Zdena Tenklová Série: Hraničářův učeň Díl: 12. Počet stran, vazba: 456 stran, hardback Nakladatelství: Egmont, 2014 Hodnocení na GoodReads: 4,43/5 (2 370 hodnotících) Hodnocení obálky: 4/5 (libí se mi :)) Něco málo k ději Už je to mnoho let, co byl Will Dohoda hraničářským učněm a také je to již nějaká doba, co byl sám sebou. Po tragédii, která zasáhla jeho život, je Will jako vyměněný a netouží po ničem jiném než po pomstě. Pokud se jeho přátelům nepodaří vymyslet, jak Willovi pomoci, patrně to s ním skončí špatně. Naštěstí Halt přichází s nápadem, který nejen že pomůže Willovi, ale mohl by vyřešit i zapeklitou situaci, ve které se nachází Horác s princeznou Kasandrou. A tak Will dostává svého prvního učně.