Přeskočit na hlavní obsah

Potřeštěné letní kniho-dumání (3)

Nevím, jestli jste si toho všimli, ale VeEee za spolupráci se Syki vytvořila letní projekt Potřeštěné letní kniho-dumání. Má to určitou podobu dumání, ale spíše jde o sestavování knih na určitá, dosti zajímavá témata. Více o projektu si můžete přečíst ZDE.
A jak vám si došlo, já jsem se rozhodla zapojit, jelikož mě tento projekt dost zaujal a hlavně si myslím, že by to mohlo být zábavné. :) Dnes vám tedy přináším třetí téma.

Knihy pro temné noci na chatě

Tma jako v pytli, všichni okolo vás už dávno vesele spí, po celé chatě se sem tam zlověstně ozývá chrápání a vy sedíte u malého světýlka s knihou v ruce a prožíváte jedno dobrodružství za druhým. A zrovna v té nejstrašidelnější chvíli sebou divoce trhnete, protože venku zahouká sova. Sestavte seznam 5 knih, které byste četli i za té největší tmy, jen abyste si je přečetli a napište, proč jste si vybrali právě je.


1. Hunger Games od Suzanne Collins
Tak u téhle knihy snad ani nemusím vysvětlovat proč bych ji četla i za té největší tmy, dokud bych ji nedočetla. Hunger Games je tak strhující kniha, že to prostě jinak nejde. Člověk musí číst, číst a číst dokud to nedočte. Protože by jinak neměl klid a prostě by nemohl usnout. Hunger Games bych četla za té největší tmy a taky jsem tu knihu za četla. Samozřejmě to platí pro všechny tři díly.

2. Divergence od Veronicy Roth
Přestože mě tahle kniha jistým způsobem zklamala, při čtení jsem se od ní odtrhnou nemohla. Četla jsem ji dlouho do noci až dokud jsem ji nedočetla. Protože tahle kniha vás nenechá jít spát. Takže se určitě řadí k těm knihám, které by jste četli i za té největší noci. Je totiž dost napínavá a čtenářky se nebudou moci dostatečně nabažit Čtyřky, protože ten je skvělý!

3. Série Kate Daniels od Ilony Andrews
Nevím jak vy, ale já Kate prostě žeru. Strašně moc mě knihy s ní baví, já si je vždycky perfektně užívám. A úplně nejlepší jsou scény s Curranem, že. A zatím každý díl mě bavil tolik, že jsem byla vzhůru až dlouho do noci, jen abych ho dočetla. Nebyla jsem schopná knížku odložit, protože knížky o Kate prostě jsou perfektní!


4. Tetovaný od Peter V. Brett
Netuším kolik z vás tuhle knihu zná, ale pokud ji někdo nezná, měl by to ihned napravit a knihu si přečíst! Je to totiž naprosto skvělé fantasy! Sice je trochu drsná a asi není pro zrovna slabé povahy, ale kniha je to dokonalá. Já osobně ji zbožňuju a považuju ji za jednu z nejlepších knih, kterou jsem za posledních pár let četla. Tuhle knížku jsem četla dlouho do noci, jen abych ji přečetla co nejdřív. A klidně bych ji dlouho do noci četla zase.

5. Harry Potter a relikvie smrti od J. K. Rowling
Já patřím k velkým fanouškům Harryho Pottera, s Harrym jsem vyrůstala a stále se k němu ráda vracím. Ani nevím kolikrát jsem kterou knihu četla, ale věřte mi, že to bylo mockrát. Četla jsem ty další přídavné knihy. Nicméně zpět k tématu tohoto dumání. Já osobně sedmý díl zhltla za jeden den, četla jsem dlouho do noci - nebo spíše dlouho do rána. Knihu jsem četla a klidně bych znova četla za té největší tmy, jelikož já ji prostě zbožňuji a pokud ji máte rádi tolik jako já, tak mě určitě chápete. :)

A které knihy by jste dlouho do noci četli vy? :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přidejte se k Alžbětě a rozluštěte záhadu hotelu Winterhouse / Hotel Winterhouse

Alžběta Somersová je jedenáctiletá dívka, které před pár lety tragicky zemřeli rodiče, od té doby žije se svou tetou a strýcem, přičemž se všichni navzájem nesnáší. Jedinou útěchou a radostí jsou pro Alžbětu knihy a všemožné hádanky, které miluje. Pak se stane něco nečekaného a patrně ta nejvíc vzrušující věc v Alžbětině životě - někdo její tetě a strýci zaplatí dovolenou a jí přes vánoční prázdniny pobyt v tajemném hotelu Winterhouse. Teta a strýc nic nezpochybňují, na dovolenou bez otázek vyrazí a Alžbětu i přes její protesty do hotelu pošlou. Přestože je to v hotelu krásné, Alžběta se musí pořád sama sebe ptát, kdo jí do hotelu poslal a proč? Podaří se jí rozluštit tato záhada? A co všechny ty záhady spojené se samotným hotelem - rozluští Alžběta i je?

Zákaz pořizování knih aneb jak se v nakupování aspoň trochu omezit

Dneska Kath na svém blogu Kath's World of Books uveřejnila článek s pravidly ohledně nakupování knih. Jejich cílem má být omezení nakupování, nenakupování zbytečných knih a podobně. Já jsem se rozhodla zapojit, protože si mnohdy pořídím naprosto zbytečné knížky, které se pak marně snažím prodat. I když je pravda, že poslední dobou na sebe dávám více pozor, pořád bych byla radši, kdybych si některé knihy nekoupila, ale knihomol jako já si holt nemůže pomoct. :D Také musím myslet na neustále se ztenčující volné místo v mé knihovničce a pečlivěji tak vybírat knihy, které stojí za to mít doma. :) A jaká pravidla, že jsem si to stanovila? 1. Nebudu si pořizovat žádné nové série od neosvědčených autorů - myslím tím autorů, se kterými nemám zkušenosti a nevím, jak mi sednou. 2. Nebudu si pořizovat knihy jen kvůli pěkné obálce. 3. Nebudu  si pořizovat další díly sérií, ze kterých mám doma jen první díl, dokud ten první díl nepřečtu. 4. Omezím pořizování knih z young adult žánru.

Recenze: Královská hraničářka [RV]

Autor: John Flanagan Originální název: The Royal Ranger Přeložila: Zdena Tenklová Série: Hraničářův učeň Díl: 12. Počet stran, vazba: 456 stran, hardback Nakladatelství: Egmont, 2014 Hodnocení na GoodReads: 4,43/5 (2 370 hodnotících) Hodnocení obálky: 4/5 (libí se mi :)) Něco málo k ději Už je to mnoho let, co byl Will Dohoda hraničářským učněm a také je to již nějaká doba, co byl sám sebou. Po tragédii, která zasáhla jeho život, je Will jako vyměněný a netouží po ničem jiném než po pomstě. Pokud se jeho přátelům nepodaří vymyslet, jak Willovi pomoci, patrně to s ním skončí špatně. Naštěstí Halt přichází s nápadem, který nejen že pomůže Willovi, ale mohl by vyřešit i zapeklitou situaci, ve které se nachází Horác s princeznou Kasandrou. A tak Will dostává svého prvního učně.