Přeskočit na hlavní obsah

Nejoblíbenější blog 2012

Tohohle projektu jsem si všimla už na několika blogech a jelikož mám dneska psavou náladu, řekla jsem si, proč taky nevypsat své nejoblíbenější blogy? :) Toto ocenění má na svých bedrech Eloran Arroway.
Za tenhle rok jsem objevila spoustu knižních blogů, která doteď pravidelně a ráda navštěvuji. Vlastně nějak v této době loňského roku jsem navštívila svůj první knižní blog! Nezapomenu na mou radost, když jsem blog Syki tenkrát objevila. I když po první návštěvě jsem si její adresu neuložila a o pár dní později jsem ten blog jak blbá hledala. A docela dlouho bezúspěšně. Naštěstí jsem se na její stránky nakonec opět dostala a pak už to jelo! Od té doby jsem objevila spoustu knižních blogů, hodně z nich přes stránky Syki. A jsem moc ráda, že jsem knižní blogy objevila, vážně. Konečně jsem našla lidi, kteří se mnou sdílí mou lásku ke knihám a chápou ji! To je prostě úžasné! No nic. Dost mých řečí. Tak, které ty blogy patří do mé TOP 5?

• Asi jako první rovnou zmíním tu Syki a její Knižní doupě, když je to ten první blog, který jsem objevila a nejdéle ho navštěvuji. A Knižní doupě rozhodně řadím mezi své nejoblíbenější blogy. Mám ráda recenze, které Syki píše. A z jejího blogu přímo srší energie a kreativita! Mám ráda projekty, které Syki vymýšlí a ještě radši se do těch projektů zapojuji! Myslím, že Knižní doupě budu navštěvovat ještě dlouho a s radostí! :)

• Jako další musím zmínit blog Annie & Neliss. Jejich Bookland navštěvuji velmi ráda a často. Pokud se nepletu, blog navštěvuji již od jeho vzniku, což o žádném jiném blogu říct nemohu - tedy aspoň tuším, že to tak je. :) Holky jsou kreativní, snaží se být na svém blogu aktivní a nepsat jen recenze. I když z Měsíčních chvástaček od Annie mívám infarkt. :D Stejně tak z počtu knih, které Annie stíhá přečíst. Ale tenhle blog mám prostě velmi ráda, ráda ho navštěvuji a navštěvovat určitě budu i nadále. :)

• Další z blogů, které mám nejradši a které navštěvuji pravidelně, je blog Freckles. Už ani nevím, kdy jsem tento blog objevila, ale jsem za to ráda! :) Freckles má skvělé a často úžasně vtipné články! :) Líbí se mi její nápady a často uvažuji, kde je bere. :D S radostí si čtu i její shrnutí knih, které mají vyjít, protože to není jen název knihy a anotace, ale hlavně i nějaký ten názor, který mi o knize něco řekne. :) A Freckles má i pěkné recenze, které si vždycky ráda přečtu. :)

• Nesmím zapomenou i na jeden chlapecký blog, který navštěvuji stejně pravidelně, jako blogy výše zmíněné. A tím je Spiritův blog Spirit-secret. A pokud tento blog neznáte, je to velká škoda! :) Je strašně fajn si přečíst názor na knížky i od nějakého kluka! Pevně doufám, že Spiritovi vydrží chuť blogovat co nejdéle, jelikož by byla škoda, kdyby ne. :)

• A nakonec tu mám jeden slovenský blog, který určitě bude spousta z vás znát. Judit s jejím blogem My Alternative World of Books rozhodně není nějaký blogový nováček. :) Tenhle blog znám také dost dlouho. Mám ráda jaká svá, zábavná a originální Judit je! :D :) Její články - jako například tento - jsou jednoduše skvělé! :D A recenze jsou také skutečně povedené, vždycky si je ráda přečtu. :)

Bylo těžké se rozhodnout, kterých přesně pět blogů mám vybrat, jelikož je spousta dalších blogů, které ráda navštěvuji. Ale tyhle navštěvuji asi nejčastěji a nejradši. :)
Takže, tohle jsou pro tenhle rok mé nejoblíbenější blogy! A jak jste na tom vy? Které blogy rádi navštěvujete? Jen pište, třeba díky tomu objevím některé nové! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přidejte se k Alžbětě a rozluštěte záhadu hotelu Winterhouse / Hotel Winterhouse

Alžběta Somersová je jedenáctiletá dívka, které před pár lety tragicky zemřeli rodiče, od té doby žije se svou tetou a strýcem, přičemž se všichni navzájem nesnáší. Jedinou útěchou a radostí jsou pro Alžbětu knihy a všemožné hádanky, které miluje. Pak se stane něco nečekaného a patrně ta nejvíc vzrušující věc v Alžbětině životě - někdo její tetě a strýci zaplatí dovolenou a jí přes vánoční prázdniny pobyt v tajemném hotelu Winterhouse. Teta a strýc nic nezpochybňují, na dovolenou bez otázek vyrazí a Alžbětu i přes její protesty do hotelu pošlou. Přestože je to v hotelu krásné, Alžběta se musí pořád sama sebe ptát, kdo jí do hotelu poslal a proč? Podaří se jí rozluštit tato záhada? A co všechny ty záhady spojené se samotným hotelem - rozluští Alžběta i je?

Zákaz pořizování knih aneb jak se v nakupování aspoň trochu omezit

Dneska Kath na svém blogu Kath's World of Books uveřejnila článek s pravidly ohledně nakupování knih. Jejich cílem má být omezení nakupování, nenakupování zbytečných knih a podobně. Já jsem se rozhodla zapojit, protože si mnohdy pořídím naprosto zbytečné knížky, které se pak marně snažím prodat. I když je pravda, že poslední dobou na sebe dávám více pozor, pořád bych byla radši, kdybych si některé knihy nekoupila, ale knihomol jako já si holt nemůže pomoct. :D Také musím myslet na neustále se ztenčující volné místo v mé knihovničce a pečlivěji tak vybírat knihy, které stojí za to mít doma. :) A jaká pravidla, že jsem si to stanovila? 1. Nebudu si pořizovat žádné nové série od neosvědčených autorů - myslím tím autorů, se kterými nemám zkušenosti a nevím, jak mi sednou. 2. Nebudu si pořizovat knihy jen kvůli pěkné obálce. 3. Nebudu  si pořizovat další díly sérií, ze kterých mám doma jen první díl, dokud ten první díl nepřečtu. 4. Omezím pořizování knih z young adult žánru.

Tipy na knihy v angličtině

V posledních měsících jsem přečetla pár anglických knížek, o kterých jsem se zde na blogu vůbec nezmínila, vzhledem k mé neaktivitě. Nicméně teď zpětně mě to mrzí, proto jsem se rozhodla, že vám sepíšu tipy na anglické knížky z poslední doby, většinou se jedná o loňské novinky či o novinky ze začátku tohoto roku. Snad někdo z vás shledá tato doporučení nápomocná!