Přeskočit na hlavní obsah

Kouzelná knihovnička ke dni 27.3.2013 (1. část)


Pokud se nepletu, poslední fotky své knihovničky jsem na blogu uveřejnila někdy v srpnu, takže to už bude sedm měsíců. Jelikož jsem vám slíbila, že knihovničku budu zveřejňovat každého půl roku, mám tu pro vás další aktualizaci. Tentokrát jsem vyfotila jen poličky, na kterých se opravdu něco změnilo. Fotky na srovnání také nebudu přidávat, ale pokud vás zajímá, jak vypadal knihovnička posledně, mrkněte se sem
Fotky jsem se tentokrát rozhodla rozdělit do dvou částí, jelikož jich mám celkem dost a kdybych je dala všechny do jednoho článku, bylo by to příliš dlouhé. Druhou část uveřejním do konce tohoto týdne. :)
To by k úvodu stačilo. Tak se pojďme podívat na mou knihovničku! :)

Pohled na hlavní knihovničku z dálky:


Krásný to pohled, že? :) Všechny poličky jsou úplně zaplněné, z čehož mám moc velkou radost! :) Na dalších fotkách bude detail na ty poličky, jejichž obsah se změnil. Takže z dolních poliček vynechávám tu střední a tu na pravé straně, tam jsou pořád ty samé knihy. :)

Vrchní část aneb CooBoo polička:


Jak můžete vidět, v této poličce jsou vážně jen knihy z nakladatelství CooBoo. :) Však CooBoo je nakladatelství, od kterého mám teď asi nejvíce knih, takže si samostatnou poličku zaslouží!
Vidět tu můžete Nadpozemskou, kterou jsem bohužel ještě nečetla. Až přečtu, rozhodnu se, jestli si pořídím další díly. :) 
Vedle je Polibek pro Annu, krásná knížka - už teď se moc těším na Lolu. 
Následuje asi největší skvost této poličky - série Drahokamy. Nevypadají ty knížky vedle sebe přímo nádherně? A obsahově jsou také naprosto úžasné! :) 
Pak tu mám hubeňoučkou Espressologii, milou oddechovku. 
Knihu Marcelo ve skutečném světě bych si už moc ráda přečetla, jen ten čas není. 
První díl Drakie byl průměrný, ale dost lidí ten druhý docela chválilo, tak jsem si ho koupila. Uvidím, jaký bude, přinejhorším ty knížky pak prodám, no. Ale štve mě, že na hřbetu prvního dílu chybí číslo jedna, když druhý díl tam tu dvojku má. 

Prostřední polička aneb takový mix:


Tady také některé změny jsou. V této poličce teď můžete najít komiks V jako Vendeta, Odstíny života, nově knihu Syn pekel: Vlčí krev, na kterou se v blízké době chystám. 
Pak tu mám dvě knihy od Richarda Castlea, na které jsem pořád neměla čas. 
Následuje BZRK od CooBoo, na který se moc těším. Snad si ho přečtu co nejdřív. 
Krvavá přísaha je opravdu moc dobrá upířina. Škoda, že jsme se nedočkali pokračování a patrně ani nedočkáme. 
Pátý díl ze série Malý poseroutka jsem vyhrála, proto mám jen tenhle díl. Ale bonus je, že je podepsaná autorem. :) 
Poté tu mám Noční cirkus, na ten jsem také neměla čas. 
A na Jméno hvězdy též ne, ale co se dá dělat. Úplně na kraji je zastrčen Lakomec a Alenka v říši divů v angličtině.

Spodní aneb dystopická polička:


Jedna z poliček, které si vážím nejvíce. Skutečně tu jsou jen dystopie, jak asi sami vidíte. I když brzy z toho možná bude i polička trilogií, jak na to tak koukám. :D
Mám tu tedy Banku těl: Mladší s Pastí - ani jednu jsem ještě nečetla. Ale na obě se už chystám, jen teď moc nemám náladu na dystopie. Další díly pořídím až podle toho, jak se mi budou líbit první. 
Loď mezi hvězdami byla úžasná knížka. Na Milion sluncí se vrhnu hned, jak se mi povede pořídit Všechny barvy Země. :) 
Divergence mě sice tolik neoslnila, z Rezistence jsem byla nadšenější, i když vím, že některé spíše zklamala.
K trilogii Hunger Games řeknu jen to, že pro mě stejně jde o nejlepší dystopii. :) 
Dokonalý pár byl zvláštní, ale na Dokonalý sen se už těším. A zbožňuji obálky této série! 
Jako poslední tu mám Pod nekonečnou oblohou, ke které jsem se tedy pořád nedokopala.

Knížky mimo hlavní část:


Jop, uvolnila jsem knížkám další poličku, která se také pomalu, ale jistě plní. Ta spodní je naopak už úplně plná. :)

Detail 1. poličky:


Do této poličky jsem odstěhovala Harry Potter - Filmová kouzla, což je úžasná knížka. 
Vedle ní je kniha Hvězdy nám nepřály - jsem docela zvědavá, jestli mě dostane tolik jako ostatní. Snad si ji přečtu co nejdříve. :) 
Lantuin: Svítaní osudu jsem získala na recenzi od samotné autorky. 
Železný král byl fajn, na Železnou dceru se i docela dost těším, snad mě nezklame. Pevně doufám, že u nás tuhle sérii dovydají, moc by mě mrzelo a štvalo, kdyby ne. 
Následuje předělaná pohádka o Sněhurce, taková milá knížka, ale spíše pro mladší. Společně s knihou Barmy a světla ramp jde o recenzní výtisk. :) 
Název té poslední knížky si bohužel nepamatuji, ehm. :D 
A ty tři knížky na sobě mám půjčené z knihovny, jinam se mi nevešly a tak jsou tu. Uhádne někdo, o jaké knížky jde, hm? :D :)

Detail 2. poličky aneb ta černě laděná:


Tohle jsou poslední knížky, které vám dneska představím. Posledně byla tato polička poloprázdná, teď je plná. :) 
Takže jako první tu jsou knížky ze série Podzemí. Tu jsem bohužel nikdy nedočetla - za sebou mám pouze první díl. Ale možná se do toho někdy zase pustím, uvidíme. :) 
Následuje Dědička, i když ta se tu asi už moc dlouho neohřeje - přece jenom jsem ještě nevyhlásila tu narozeninovou soutěž, žé? :) 
K Roztomilým malým lhářkám se chystám už hrozně dlouho. Ale asi bych se do toho vážně měla pustit, abych věděla, jestli kupovat další díly - přece jenom se některé díly z této série shání už poněkud hůře. 
Virus od Kathy Reichs jsem už četla a moc se mi líbil. Na Poklad si chci udělat čas co nejdříve. Ale u této série mě prostě moc mrzí změna obálek - obálka prvního dílu je z americké verze vydání, obálka druhého z britské verze, pokud se nepletu. Jsem zvědavá, jakou obálku bude mí třetí díl. ^^ Teď docela závidím Slovákům, že budou mít tu novou edici amerických obálek (ta je sice trochu zvláštní, ale zase budou mít ty obálky alespoň ve stejném stylu).
Anna krví oděná je tak opěvovaná kniha, že jsem si ji prostě musela pořídit. Navíc - ta obálka! Doufám, že mě tedy nezklame. Anna je vlastně první knížka od Baronetu, kterou mám doma. :)
Mezi láskou a smrtí jsem sice ještě nečetla, ale je to Meg Cabot, tak snad se mi bude kniha líbit. :) Jen tedy teď nevím, jak je to s českým vydáním pokračování. Zatím to asi vypadá trochu bledě, ale já doufám, že knihy u nás vydají.
Jako poslední tu je Nepřítel mého nepřítele. Moc pěkná knížka od Kateřiny Petrusové, volné pokračování na Nebezpečnou lásku. Knížku jsem získala jako recenzní výtisk, první díl jsem měla z knihovny, ale docela uvažuji, že si ho také pořídím. :)

Ták. Myslím, že tohle pro dnešek stačí! Už tak to určitě bude dost dlouhý článek. :D Pokračování tedy čekejte někdy do konce týdne. :) 

Tak co říkáte na mou knihovničku, hm? :D A co vaše knihovnička? Jen mi do komentářů hoďte odkaz, vždycky ráda očumuji knihovny druhých. :P :D

Komentáře

  1. Krásné knihy :) Hlavně CooBoo a dystopická polička jsou vážně nádherné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Však tyto poličky mám také moc ráda. :D :)

      Vymazat
  2. Krásne! Nádherná zbierka.Prajem, aby sa ti knižky len a len rozrastali :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ti! :) Jop, snad se má sbírka bude rozrůstat i nadále. :)

      Vymazat
  3. Tie od cooboo sú prenádherné 8_)

    OdpovědětVymazat
  4. Tomu říkám vybavená knihovnička... =D Jen už vypadá docela nacpaně. Kambudeš dávat další knížky? =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :D Kam budu dávat další knížky? No, to uvidíš v druhé části tohoto článku. :D I když je fakt, že to volné místo se stále jen a jen zmenšuje. :D :)

      Vymazat

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přidejte se k Alžbětě a rozluštěte záhadu hotelu Winterhouse / Hotel Winterhouse

Alžběta Somersová je jedenáctiletá dívka, které před pár lety tragicky zemřeli rodiče, od té doby žije se svou tetou a strýcem, přičemž se všichni navzájem nesnáší. Jedinou útěchou a radostí jsou pro Alžbětu knihy a všemožné hádanky, které miluje. Pak se stane něco nečekaného a patrně ta nejvíc vzrušující věc v Alžbětině životě - někdo její tetě a strýci zaplatí dovolenou a jí přes vánoční prázdniny pobyt v tajemném hotelu Winterhouse. Teta a strýc nic nezpochybňují, na dovolenou bez otázek vyrazí a Alžbětu i přes její protesty do hotelu pošlou. Přestože je to v hotelu krásné, Alžběta se musí pořád sama sebe ptát, kdo jí do hotelu poslal a proč? Podaří se jí rozluštit tato záhada? A co všechny ty záhady spojené se samotným hotelem - rozluští Alžběta i je?

Zákaz pořizování knih aneb jak se v nakupování aspoň trochu omezit

Dneska Kath na svém blogu Kath's World of Books uveřejnila článek s pravidly ohledně nakupování knih. Jejich cílem má být omezení nakupování, nenakupování zbytečných knih a podobně. Já jsem se rozhodla zapojit, protože si mnohdy pořídím naprosto zbytečné knížky, které se pak marně snažím prodat. I když je pravda, že poslední dobou na sebe dávám více pozor, pořád bych byla radši, kdybych si některé knihy nekoupila, ale knihomol jako já si holt nemůže pomoct. :D Také musím myslet na neustále se ztenčující volné místo v mé knihovničce a pečlivěji tak vybírat knihy, které stojí za to mít doma. :) A jaká pravidla, že jsem si to stanovila? 1. Nebudu si pořizovat žádné nové série od neosvědčených autorů - myslím tím autorů, se kterými nemám zkušenosti a nevím, jak mi sednou. 2. Nebudu si pořizovat knihy jen kvůli pěkné obálce. 3. Nebudu  si pořizovat další díly sérií, ze kterých mám doma jen první díl, dokud ten první díl nepřečtu. 4. Omezím pořizování knih z young adult žánru.

Recenze: Královská hraničářka [RV]

Autor: John Flanagan Originální název: The Royal Ranger Přeložila: Zdena Tenklová Série: Hraničářův učeň Díl: 12. Počet stran, vazba: 456 stran, hardback Nakladatelství: Egmont, 2014 Hodnocení na GoodReads: 4,43/5 (2 370 hodnotících) Hodnocení obálky: 4/5 (libí se mi :)) Něco málo k ději Už je to mnoho let, co byl Will Dohoda hraničářským učněm a také je to již nějaká doba, co byl sám sebou. Po tragédii, která zasáhla jeho život, je Will jako vyměněný a netouží po ničem jiném než po pomstě. Pokud se jeho přátelům nepodaří vymyslet, jak Willovi pomoci, patrně to s ním skončí špatně. Naštěstí Halt přichází s nápadem, který nejen že pomůže Willovi, ale mohl by vyřešit i zapeklitou situaci, ve které se nachází Horác s princeznou Kasandrou. A tak Will dostává svého prvního učně.