Přeskočit na hlavní obsah

Knižní přírůstky - leden, únor a březen 2014



Ano, konečně jsem se rozhodla přidat další Knižní přírůstky. Tentokrát půjde o přírůstky za tři měsíce, které jsem zvlášť nedávala z celkem prostého důvodu - za leden a únor mi přibylo zhruba po jedné knize, proto bylo zbytečné k tomu článek psát. Také jsem věděla, že mám v březnu v plánu větší nákup knih, na které jsem od ledna šetřila a ke kterým jsem přidala i peníze, které jsem dostala k narozeninám. Proto knihy za únor a březen patří tak trochu dohromady. Příští přírůstky přidám zase asi až v květnu, protože teď budu zase šetřit na veletrh Svět knih v Praze, jop. :) (Mimochodem, chystá se tam někdo z vás? :)) A co mi tedy přibylo do knihovničky?

Začnu knihami, které jsem si sama pořídila, přestože jde až o březnové knížky. V mém velkém balíčku z beletrie.eu byly další dva díly ze série Mistborn od úžasného Brandona Sandersona. Původní trilogii tak mám kompletní, teď se můžu pustit do pořizování té navazující a také dalších Sandersonových knih. :) Mimochodem - Mistborn vřele doporučuji, pokud se to k vám ještě nedostalo. :)

Pořídila jsem si i další díly ze série o Mercy Thompsonové od Patricie Briggs, aby tomu třetímu dílu nebylo samotnému na poličce smutno. Teď mám doma hezky díl první - Měsíční píseň, druhý - Krevní pouto, třetí - Železný polibek a i čtvrtý - Zkřížené hnáty. Nyní mi zbývá dokoupit už jen pátý, šestý a sedmý a pak si pořídit ještě ten chystaný osmý díl. :)

A ještě jedno pokračování jsem si pořídila, které jsem málem zapomněla vyfotit. Jedná se o knihu Proměna Mary Dyerové od Michelle Hodkin, což navazuje na skvělé Prozření Mary Dyerové. Na knížku se už moc těším, jen jsem hodně na vážkách, jestli radši nepočkat nejdřív i na třetí díl, protože konec tohoto dílu je prý dost zabijácký... No, uvidíme.

Řekla bych, že tuhle sérii si v uplynulém měsíci koupila spousta lidí, protože té slevě se prostě nedá odolat. Nějakých padesát korun za hardback? No to je prostě nádhera. I když jsem od Patricka Nesse chtěla spíše Volání netvora, jenže jako na potvoru zrovna zase nebyl skladem (a teď je, jen tak mimochodem, pf). Ale myslím, že i Trilogie Chaos by se mi mohla líbit a třeba se mi poštěstí si nakonec pořídit i to Volání netvora. :)
Když už jsme u těch slev, jakmile jsem viděla Čarodějku stínů od Kalayny Price za asi padesát korun, také mi hned putovala do košíku. Knihu jsem už četla a moc se mi líbila. Časem mám v plánu si pořídit i další díly, tak uvidíme, kdy se k tomu dostanu. :)

Je dost možné, že nakonec budu nadávat, proč jen jsem si ten Archiv od Victorie Schwab pořizovala, ale podle zahraničních recenzí a podle děje mě prostě zaujala, tak jsem se rozhodla to risknout. Doufám, že mě bavit bude, určitě bych to ocenila. :) A ta obálka je moc povedená, naživo vypadá vážně hezky.

To nejlepší nakonec, říká se, že? Aneb tohle je poslední knížka z mého balíčku (i když technicky to úplně není pravda, v balíčku byla ještě Červenka od Nesboho, ovšem ta patří mé mamce a ne mně). Na Etiketu & Špionáž od Gail Garriger jsem se těšila už vážně dlouho - Luu mě na tu knihu moc nalákala a celkově to vypadá jako něco přesně pro mě. Vážně doufám, že se ke knize dostanu dříve než v létě, už teď se na ni moc těším. :)


A v únoru jsem se konečně odhodlala a uskutečnila jsem svůj první nákup přes Book Depository. A za sebe musím říct, že jsem vážně spokojená. Všechno proběhlo naprosto v pořádku, knihy mi došly za cca sedm pracovních dnů a byly naprosto v pořádku. Už teď se moc těším, až si objednám nějakou další knihu. :)
Co jsem si to tedy pořídila? Jak můžete vidět na prvním obrázku, koupila jsem si knihu Skulduggery Pleasant od Dereka Landyho. Obálku používám z toho důvodu, že knihu v současné době nemám doma - půjčila jsem ji známému, aby si to čtení v angličtině také zkusil. Nicméně naživo vypadá kniha skvěle a až ji budu mít doma, klidně ji vyfotím a fotku doplním. :) Na knížku se už moc těším, snad ji budu mít brzo zpět doma. :)
Druhou knížkou jest Fangirl od Rainbow Rowell. Fangirl jsem nejdříve četla jako e-book, ale prostě jsem ji musela mít doma v papírové podobě. Knihu k přečtení rozhodně doporučuji, je opravdu skvělá. Já jsem moc ráda, že ji doma mám a doufám, že k ní brzo přidám další knihy od paní Rowell. :)

A teď se přesuneme k výhrám. (Ano, já něco vyhrála! Sama se tomu vážně divím.) Krvavá cesta od Moiry Young je výhra z narozeninové soutěže od Freckles. Pokud se nepletu, kniha mi došla v lednu. Ještě jsem ji nečetla, ale jsem na ni docela zvědavá. I když opravdu těžko říct, kdy se k ní dostanu.


V březnu jsem měla opět štěstí (a také hodné přátele, kteří byli ochotni mi se soutěží pomoci) a zařadila jsem se mezi deset výherců v soutěži od nakladatelství Plus. Jak vidíte na fotkách, cenou byly ty krásné cihličky od J. K. Rowling. Z Prázdného místa a hlavně z Volání Kukačky mám vážně moc velkou radost, protože při jejich pořizování bych se musela hezky plácnout přes kapsu. Obě knížky vypadají skvěle a já se fakt moc těším, až se k nim dostanu. Ovšem pokud budou i pokračování Volání Kukačky stejně velké, jsem zvědavá, kam ty knížky budu dávat. :D :)

Na závěr tu mám recenzní výtisky, za které moc děkuji Knihcentrum. Královskou hraničářku od Johna Flanagana už mám přečtenou a moc se mi líbila. Na blogu je i recenze. Válečnou nevěstu od Jiřího Kupky právě čtu (a měla bych ji co nejdřív dočíst, jop) a zatím se mi to líbí. Čte se to moc dobře a to období druhé světové války je zajímavé. :) Recenze bude na blogu v blízké době. :)

Všechny knihy dohromady:


 A to je pro dnešek všechno. Já osobně mám za všech knížek moc velkou radost a už se vážně těším, až si všechny, které jsem nečetla, přečtu. :) Teď tedy nastává doba šetření na veletrh, už mám jistou představu, co bych si tam chtěla pořídit a doufám, že mi to vyjde. :)

 Tak jaké pěkné knihy přibyly vám? A chystáte se někdo z vás na veletrh? :)

Zdroj použité obálky: www.goodreads.com

Komentáře

  1. Mistborn! :D Já si ho budu muset prostě pořídit! :D :)
    Ale jinak vážně nádherné kousky! Prázdné místo jsem četl a doufám, že se ti bude líbit, stejně jako mně! :)Archív mám doma taky a stejně tak se na něj chystám. Někteří říkali, že to není tak dobré, tak aspoň uvidím, no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musíš! :D
      Děkuju. :) Já doufám taktéž v to, že se mi bude Prázdné místo líbit. :D :) Jo, na jednu stranu jsem na to slyšela spoustu nadšení, na tu druhou ani moc chvály ne. Tak jsem zvědavá. :)

      Vymazat
  2. Krásne kúsky. Mne tiež tento mesiac pribudla prvá Mercy a Archiv, ktorý sa mi ale nepáčil. A hrozne moc by som chcela Volanie kukučky, takže závisť :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují! :D :) Tak já doufám, že Archiv se mi líbit bude, aspoň trochu, když už jsem si ho koupila. :) A Mercy jsi už četla nebo ne? Protože pokud ne, tak se určitě máš na co těšit. :) Já jsem moc ráda, že jsem knihu vyhrála, jinak bych si ji asi sama nekoupila. Jsem na ni moc zvědavá, snad bude dobrá. :)

      Vymazat
  3. nesnáším Tě. Vážně Tě nesnáším. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně super, že čteš Sandersona. Jeho knihy jsou geniální. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím! Sanderson je skvělý autor. Vážně by mi udělalo velkou radost, kdyby o něm vědělo víc lidí. :)

      Vymazat
  5. Jak dlouho přesně že jsi na tohle šetřila? Protože já si nedokážu představit, že bych si kdy mohla dovolit koupit si skoro najednou tolik knížek... =D A Bookdepository... Fakt jsi tam nakupovala poprvé? Já si odtamtud něco objednávám co chvíli. Naprosto to miluju. Vlastně si teď kupuju knížky prakticky jen odtamtud. Za chvíli budu mít víc anglickejch knížek než českejch... =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, stálo mě to kapesné za leden a únor, plus peníze, které jsem dostala k osmnáctým narozeninám. :) Ono nakupovat přes beletrie.eu se opravdu vyplatí - mívají hodně velké slevy. Těch dvanáct knih, které jsem si přes beletrie.eu koupila, stálo cca dva tisíce, jop. :)
      Ano, poprvé. :D A chápu, proč jsi si to tolik oblíbila, je dost možné, že sama začnu brzo nakupovat hlavně přes BD, protože se to fakt vyplatí. :) To u mě zatím nehrozí, ale jednou k tomu dojít může. :D :)

      Vymazat
  6. Skvělé kousky! Mistborn vypadá zajímavě. Myslím, že se na něj někdy podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Na Mistborn se podívat musíš, vážně! :D

      Vymazat
  7. To je poriadna nádielka :D Archív ma zaujal najviac, ten by som si chcela prečítať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :D :) Já se na něj moc těším, snad se mi bude líbit. :)

      Vymazat
  8. Naprosto úžasné knížky! :) slušná závist.. :) bůhvíproč mám strašnou radost, když někdo čte Mistborna, tu sérii (a celkově Brandona) neskutečně zbožňuju! :) 1. díl Chaosu jsem nedávno dočetla a fakt se mi to líbilo, tak snad tobě bude taky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Tak to máme naprosto stejně! :D Vždycky mě neuvěřitelně nadchne, když u někoho vidím Mistborna či nějakou jinou knihu od Sandersona. :D Vážně se myslím, že by si tenhle autor zasloužil u nás mnohem více pozornosti! :) Já v to doufám, budu se muset do té knihy brzo pustit. :)

      Vymazat

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přidejte se k Alžbětě a rozluštěte záhadu hotelu Winterhouse / Hotel Winterhouse

Alžběta Somersová je jedenáctiletá dívka, které před pár lety tragicky zemřeli rodiče, od té doby žije se svou tetou a strýcem, přičemž se všichni navzájem nesnáší. Jedinou útěchou a radostí jsou pro Alžbětu knihy a všemožné hádanky, které miluje. Pak se stane něco nečekaného a patrně ta nejvíc vzrušující věc v Alžbětině životě - někdo její tetě a strýci zaplatí dovolenou a jí přes vánoční prázdniny pobyt v tajemném hotelu Winterhouse. Teta a strýc nic nezpochybňují, na dovolenou bez otázek vyrazí a Alžbětu i přes její protesty do hotelu pošlou. Přestože je to v hotelu krásné, Alžběta se musí pořád sama sebe ptát, kdo jí do hotelu poslal a proč? Podaří se jí rozluštit tato záhada? A co všechny ty záhady spojené se samotným hotelem - rozluští Alžběta i je?

Zákaz pořizování knih aneb jak se v nakupování aspoň trochu omezit

Dneska Kath na svém blogu Kath's World of Books uveřejnila článek s pravidly ohledně nakupování knih. Jejich cílem má být omezení nakupování, nenakupování zbytečných knih a podobně. Já jsem se rozhodla zapojit, protože si mnohdy pořídím naprosto zbytečné knížky, které se pak marně snažím prodat. I když je pravda, že poslední dobou na sebe dávám více pozor, pořád bych byla radši, kdybych si některé knihy nekoupila, ale knihomol jako já si holt nemůže pomoct. :D Také musím myslet na neustále se ztenčující volné místo v mé knihovničce a pečlivěji tak vybírat knihy, které stojí za to mít doma. :) A jaká pravidla, že jsem si to stanovila? 1. Nebudu si pořizovat žádné nové série od neosvědčených autorů - myslím tím autorů, se kterými nemám zkušenosti a nevím, jak mi sednou. 2. Nebudu si pořizovat knihy jen kvůli pěkné obálce. 3. Nebudu  si pořizovat další díly sérií, ze kterých mám doma jen první díl, dokud ten první díl nepřečtu. 4. Omezím pořizování knih z young adult žánru.

Recenze: Královská hraničářka [RV]

Autor: John Flanagan Originální název: The Royal Ranger Přeložila: Zdena Tenklová Série: Hraničářův učeň Díl: 12. Počet stran, vazba: 456 stran, hardback Nakladatelství: Egmont, 2014 Hodnocení na GoodReads: 4,43/5 (2 370 hodnotících) Hodnocení obálky: 4/5 (libí se mi :)) Něco málo k ději Už je to mnoho let, co byl Will Dohoda hraničářským učněm a také je to již nějaká doba, co byl sám sebou. Po tragédii, která zasáhla jeho život, je Will jako vyměněný a netouží po ničem jiném než po pomstě. Pokud se jeho přátelům nepodaří vymyslet, jak Willovi pomoci, patrně to s ním skončí špatně. Naštěstí Halt přichází s nápadem, který nejen že pomůže Willovi, ale mohl by vyřešit i zapeklitou situaci, ve které se nachází Horác s princeznou Kasandrou. A tak Will dostává svého prvního učně.