Přeskočit na hlavní obsah

Knižní přírůstky: Srpen 2012

Tak za sebou máme další měsíc. A tentokrát to znamená, že už máme konec prázdnin a v pondělí se jde do školy. Ach jó. Mně se tam tak nechce. Obzvlášť, když se podívám na ten náš rozvrh na tenhle rok. Pf...
Nicméně, v tomhle článku vám mám představit knížky, které jsem si za srpen pořídila a né si tu stěžovat na školu. :D Takže bych vám ty knížky asi měla ukázat, což? :) Tenhle měsíc jsem se držela hezky v duchu CooBoo! Takže mé nové přírustky máte níže.

Tak tohle je první knížka, kterou jsem si objednávala ze stránek Albatrosu. Loď mezi hvězdami od Beth Revis mě zaujala hlavně obálkou, ale i samotnou anotací a pochvalnými recenzemi od blogerek, které ji četly ještě v angličtině. Navíc ta knížka je krásně udělaná! A kupodivu docela tlustá. Strašně se mi líbí ten plánek lodi, jsem moc ráda, že v české verzi zůstal. :) Téhle knížce jsem nakonec neodolala a už jsem si ji přečetla a musím vám říct, že je skvělá! Její koupí rozhodně neprohloupíte, ale více vám o ní řeknu v chystané recenzi. :)
Další kniha, kterou jsem si objednala na stránkách Albatrosu. Strašně moc se mi líbí jakou má Modrá jako safír obálku! Mám docela dost ráda modrou, proto mi tohle přijde úžasné! Navíc i bez přebalu je knížka krásná! :) Knihu jsem bohužel ještě nečetla, ale už se na ni strašně moc těším. Jen si musím teprve najít čas na přečtení té Rudé jako rubín, kterou mám v poličce též a taktéž jsem ji ještě nečetla. Tak snad co nejdřív. :)
Tak jó, bez mučení se přiznávám, že Drakii jsem si pořídila hlavně kvůli té obálce - nebo spíše hlavně ona mě ovlivnila. Ale líbí se mi i to téma s draky - jsem strašně moc zvědavá jak to bude v knize zpracováno. Už se těším až si ji přečtu - obzvlášť po těch několika nadšených recenzích, které jsem na knihu četla. Pevně doufám, že já z ní nebudu zklamaná. :)
Na té druhé fotce máte začátek každé kapitoly. Strašně se mi líbí ten symbol (nebo spíš ornament? nevím...). Je to opravdu hezké, začátky kapitol pak nevypadají nudně a i při prohlížení vás kniha zaujme. :) Vážně moc hezké. :)
Koupě téhle knížky vůbec nebyla plánovaná - aspoň né teď. Jenže já si knihu Marcelo ve skutečném světě chci už dost dlouho přečíst, protože ji všichni tolik chválí. Navíc má zajímavou anotaci a úžasnou obálku. Chtěla jsem počkat než knížku pořídí do knihovny, ale ono pořád nic. Takže když jsem objednávala ty předchozí knihy a zjistila jsem, že mi zbývají ještě nějaké peníze, ani jsem moc dlouho neváhala a knihu si objednala. A už teď se moc těším až si ji přečtu. :)
A opět přidávám fotku začátku kapitoly. I tentokrát to není obyčejné - na začátku jsou vždy jakési větvičky. Což je krásné a mně se to ohromně líbí! :)
Pokud vám přijde, že mají fotky horší kvalitu, tak se omlouvám, ale toto (a ty dvě následující dole) je foceno mobilem. Tahle knížka je totiž naprosto nečekaný přírůstek, který mi došel právě včera. A jelikož nemám foťák teď doma, musela jsem tohle dovyfotit mobilem. A o co jde? Nu, tuto knížku jsem vyhrála. Na stránkách Martinus.cz probíhala soutěž o pět podepsaných výtisků Deníků malého poseroutky a já se soutěží účastnila. Tak dva týdny zpátky mi bylo oznámeno, že jsem vyhrála a knihu mi pošlou. Když mi knížka za týden nedošla, nějak jsem už nepočítala, že mi ještě přijde. Proto pro mě byl pěkný šok, když u nás zazvonila pošťačka a přinesla tohle. :) Z knížky jsem samozřejmě nadšená, i když ty předchozí díly doma nemám. Ale Poseroutku mám ráda a kdo by nechtěl mít doma podepsanou knihu? :D :)
Tyhle úžasné placky jsem objevila v balíčku společně s podepsaným pátým dílem ze série Deníky malého poseroutky. Tohle bylo další překvapení a já mám z placek ohromnou radost! Jsou fakt krásné, strašně se mi líbí! A už se těším až si je připnu na tašku do školy. :D

Tak a na závěr všechny knížky dohromady! :)
Já osobně jsem se svými přírustky spokojená, i když jsem tentokrát kupovala jen knihy od CooBoo. :D V následujících měsících moc nových knih asi kupovat nebudu, jelikož se přece jenom začne blížit prosinec a s ním Vánoce, takže bych asi měla začít šetřit na nějaké dárky. :D Takže je dost možné, že následující Knižní přírustky budou spíše spojené tak po dvou měsících, než aby byly samostatně. No, uvidíme. :)

A co vám přibylo do knihovničky? Čím jste si vy udělali radost? :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přidejte se k Alžbětě a rozluštěte záhadu hotelu Winterhouse / Hotel Winterhouse

Alžběta Somersová je jedenáctiletá dívka, které před pár lety tragicky zemřeli rodiče, od té doby žije se svou tetou a strýcem, přičemž se všichni navzájem nesnáší. Jedinou útěchou a radostí jsou pro Alžbětu knihy a všemožné hádanky, které miluje. Pak se stane něco nečekaného a patrně ta nejvíc vzrušující věc v Alžbětině životě - někdo její tetě a strýci zaplatí dovolenou a jí přes vánoční prázdniny pobyt v tajemném hotelu Winterhouse. Teta a strýc nic nezpochybňují, na dovolenou bez otázek vyrazí a Alžbětu i přes její protesty do hotelu pošlou. Přestože je to v hotelu krásné, Alžběta se musí pořád sama sebe ptát, kdo jí do hotelu poslal a proč? Podaří se jí rozluštit tato záhada? A co všechny ty záhady spojené se samotným hotelem - rozluští Alžběta i je?

Zákaz pořizování knih aneb jak se v nakupování aspoň trochu omezit

Dneska Kath na svém blogu Kath's World of Books uveřejnila článek s pravidly ohledně nakupování knih. Jejich cílem má být omezení nakupování, nenakupování zbytečných knih a podobně. Já jsem se rozhodla zapojit, protože si mnohdy pořídím naprosto zbytečné knížky, které se pak marně snažím prodat. I když je pravda, že poslední dobou na sebe dávám více pozor, pořád bych byla radši, kdybych si některé knihy nekoupila, ale knihomol jako já si holt nemůže pomoct. :D Také musím myslet na neustále se ztenčující volné místo v mé knihovničce a pečlivěji tak vybírat knihy, které stojí za to mít doma. :) A jaká pravidla, že jsem si to stanovila? 1. Nebudu si pořizovat žádné nové série od neosvědčených autorů - myslím tím autorů, se kterými nemám zkušenosti a nevím, jak mi sednou. 2. Nebudu si pořizovat knihy jen kvůli pěkné obálce. 3. Nebudu  si pořizovat další díly sérií, ze kterých mám doma jen první díl, dokud ten první díl nepřečtu. 4. Omezím pořizování knih z young adult žánru.

Tipy na knihy v angličtině

V posledních měsících jsem přečetla pár anglických knížek, o kterých jsem se zde na blogu vůbec nezmínila, vzhledem k mé neaktivitě. Nicméně teď zpětně mě to mrzí, proto jsem se rozhodla, že vám sepíšu tipy na anglické knížky z poslední doby, většinou se jedná o loňské novinky či o novinky ze začátku tohoto roku. Snad někdo z vás shledá tato doporučení nápomocná!