Přeskočit na hlavní obsah

Filmová podoba týdne (48)


Jedná se o meme jehož autorem je Niklaus. Cílem tohoto meme je každý týden uveřejnit nějaký film/seriál, který je podle knihy.

Název seriálu: Sherlock
Režisér seriálu: Paul McGuigan, Euros Lyn, Toby Haynes
Hrají: Martin Freeman, Benedict Cumberbatch, Una Stubbs, Rupert Graves, Andrew Scott, Lara Pulver, Louise Brealey, Mark Gatiss a další

Název knihy: série o Sherlocku Holmesovi
Autor knih: sir Arthur Conan Doyle

O čem seriál je? (Edna.cz):
Nejslavnější detektiv světa se vrací. Z produkce britské BBC a v podání scénáristů Stevena Moffata a Marka Gattise, kteří už dříve spolupracovali na kultovním seriálu Doctor Who, přichází zcela nový pohled na klasická detektivní dobrodružství kriminalistického génia Sherlocka Holmese a jeho věrného přítele a kronikáře doktora Johna Watsona.

Můj názor:
Tenhle seriál je sice poměrně netradičním zpracováním příběhů o Sherlocku Holmesovi, ale já sama jej rozhodně řadím k těm nejkvalitnějším. Já tenhle seriál jednoduše zbožňuji! A neskutečně obdivuji tu osobu (či osoby), kterou napadlo s tímto seriálem přijít. Pokud seriál Sherlock neznáte, tak je to velká chyba! Vážně patří k těm inteligentním, nad kterými musíte opravdu přemýšlet. Zároveň je tu i dost britského humoru a obsazení je naprosto skvělé. Benedict Cumberbatch je dokonalý Sherlock a Marin Freeman v roli Watsona také nemá chybu. Až budou konečně vysílat třetí sérii, budu mít druhé Vánoce, to mi věřte. :D

Pokud tedy seriál neznáte, jedna série má tři díly, přičemž jeden díl mívá kolem devadesáti minut. Jeden díl bývá zpracováním jednoho knižního příběhu, i když navzájem na sebe díly také navazují. Série jsou zatím dvě, na podzim letošního roku se chystá třetí.
První série byla odvysílaná i v češtině, na České televizi. Tak jsem se k seriálu dostala já. Dabing je podle mě povedený, ale na originál nemá. Druhou sérii jsem totiž viděla v AJ a určitě vám angličtinu doporučuji. Druhé série by měla být i v češtině, někdy letos, tuším, tedy pokud už ji nevysílali a mně to nějak neuteklo. :)

Prostě se na tenhle seriál podívejte a hotovo! :D :)

Trailer:

Komentáře

  1. o tomto seriálu jsem slyšela, ale ještě jsem se k němu nedostala.. doufám, že se na něj kouknu co nejdříve.. jsem na něj hodně zvědavá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tenhle seriál se musíš podívat co nejdřív, pokud to máš v plánu! :) Je vážně skvělý, určitě nebudeš litovat. ;) :)

      Vymazat
  2. Seriál bohužel neznám, ale Sherlocka mám ráda :). Kor ty filmy, tedka v sobotu budou jeden dávat. O prázkách se možná na tento seriál zaměřím, ted není čas...:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám Sherlocka dost ráda, ty filmy se mi líbí též. :) On tenhle seriál je zasazen do současnosti, takže je to vážně poněkud netradiční zpracování, ale rozhodně skvělé. Pokud tedy budeš mít někdy čas, určitě se na něj podívej. :)

      Vymazat
  3. Seriál naprosto zbožňuji a stejně jako ty se nemůžu dočkat třetí série, zbožňuju Sherlockovy hlášky, ti dva spolu tvoří dokonalou dvojici, za mě taktéž jeden z nejlepších seriálů posledních několika let a nejlepší zpracování Sherlocka Holmese vůbec :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přidejte se k Alžbětě a rozluštěte záhadu hotelu Winterhouse / Hotel Winterhouse

Alžběta Somersová je jedenáctiletá dívka, které před pár lety tragicky zemřeli rodiče, od té doby žije se svou tetou a strýcem, přičemž se všichni navzájem nesnáší. Jedinou útěchou a radostí jsou pro Alžbětu knihy a všemožné hádanky, které miluje. Pak se stane něco nečekaného a patrně ta nejvíc vzrušující věc v Alžbětině životě - někdo její tetě a strýci zaplatí dovolenou a jí přes vánoční prázdniny pobyt v tajemném hotelu Winterhouse. Teta a strýc nic nezpochybňují, na dovolenou bez otázek vyrazí a Alžbětu i přes její protesty do hotelu pošlou. Přestože je to v hotelu krásné, Alžběta se musí pořád sama sebe ptát, kdo jí do hotelu poslal a proč? Podaří se jí rozluštit tato záhada? A co všechny ty záhady spojené se samotným hotelem - rozluští Alžběta i je?

Zákaz pořizování knih aneb jak se v nakupování aspoň trochu omezit

Dneska Kath na svém blogu Kath's World of Books uveřejnila článek s pravidly ohledně nakupování knih. Jejich cílem má být omezení nakupování, nenakupování zbytečných knih a podobně. Já jsem se rozhodla zapojit, protože si mnohdy pořídím naprosto zbytečné knížky, které se pak marně snažím prodat. I když je pravda, že poslední dobou na sebe dávám více pozor, pořád bych byla radši, kdybych si některé knihy nekoupila, ale knihomol jako já si holt nemůže pomoct. :D Také musím myslet na neustále se ztenčující volné místo v mé knihovničce a pečlivěji tak vybírat knihy, které stojí za to mít doma. :) A jaká pravidla, že jsem si to stanovila? 1. Nebudu si pořizovat žádné nové série od neosvědčených autorů - myslím tím autorů, se kterými nemám zkušenosti a nevím, jak mi sednou. 2. Nebudu si pořizovat knihy jen kvůli pěkné obálce. 3. Nebudu  si pořizovat další díly sérií, ze kterých mám doma jen první díl, dokud ten první díl nepřečtu. 4. Omezím pořizování knih z young adult žánru.

Recenze: Královská hraničářka [RV]

Autor: John Flanagan Originální název: The Royal Ranger Přeložila: Zdena Tenklová Série: Hraničářův učeň Díl: 12. Počet stran, vazba: 456 stran, hardback Nakladatelství: Egmont, 2014 Hodnocení na GoodReads: 4,43/5 (2 370 hodnotících) Hodnocení obálky: 4/5 (libí se mi :)) Něco málo k ději Už je to mnoho let, co byl Will Dohoda hraničářským učněm a také je to již nějaká doba, co byl sám sebou. Po tragédii, která zasáhla jeho život, je Will jako vyměněný a netouží po ničem jiném než po pomstě. Pokud se jeho přátelům nepodaří vymyslet, jak Willovi pomoci, patrně to s ním skončí špatně. Naštěstí Halt přichází s nápadem, který nejen že pomůže Willovi, ale mohl by vyřešit i zapeklitou situaci, ve které se nachází Horác s princeznou Kasandrou. A tak Will dostává svého prvního učně.