Přeskočit na hlavní obsah

Knižní přírůstky - červen a červenec 2013



Knižní přírůstky za červen jsem vynechala, protože jsem jednak neměla čas a také nebylo moc o čem psát - utrácela jsem v květnu na veletrhu, proto jsem měla v červnu tak trochu utrum. :) V červenci se mi poštěstilo si pár knížek pořídit, proto jsem se rozhodla tyto dva měsíce spojit. Jak to bude se srpnem ještě nevím, ale myslím, že ho nakonec spojím se zářím. No uvidíme. Teď jdeme mrknout na ty mé přírůstky, ne? :)

 




Pokud se nepletu, tahle knížečka mi stihla dojít ještě v červnu, což z ní dělá jedinou knihu, kterou jsem si za červen koupila. :D Ale o to větší radost z ní mám! :) O Radkovi jsem se už jednou zmiňovala v Prázdninovém knihomolovi - jde o knihu, kterou si autorka (Arvari) vydala vlastním nákladem. Já jsem ji už četla, moc se mi líbila a určitě vám ji doporučuji. A za to věnování moc děkuji! :D :)

Další knížky jsem si koupila až v červenci. To ke mně putoval jeden balíček z beletrie.eu, jehož obsahem byla právě i knížka Štěstí ve stínech od Lynn Flewelling. První tři knížky z Nočních běžců, které u nás vyšly, jsem už četla a vážně moc se mi líbily. O jejich koupi jsem přemýšlela už déle, ale až teď, když už to vypadá, že u nás konečně vyjdou ty další knížky, jsem se rozhodla, že si je tedy pořídím. Takže mám první díl konečně doma. A na další dva se chystám v blízké době. :) Pokud tuto sérii neznáte, rozhodně ji doporučuji! :)

Ach áno! Mám doma celé Milénium! *Tetelí se blahem. :D* Mám nehoráznou radost, že se mi podařilo ty knížky sehnat a navíc za takovou cenu! Prostě nádhera! Dokonce jsem i ráda, že to jsou paperbacky místo hardbacků. :) Zatím jsem četla jen první díl, ale z něho jsem byla naprosto nadšená, tudíž se už teď moc těším na ten druhý a třetí. Pevně doufám, že ten druhý stihnu za léto přelouskat, to bych byla moc ráda. :) A na poličce vedle sebe vypadají ty knížky skvěle. ^^ :)

V červenci se na mě usmálo i štěstí ohledně soutěží. :) Díky účasti v Knihobraní u VeEee jsem byla zapojena do soutěže o knížku Cesta věčnou nocí od Veronicy Rossi. A jak vám asi už došlo, nakonec VeEee vylosovala mě. :) VeEee ještě jednou velice děkuji, z výhry mám poměrně radost - přestože knihu Pod nekonečnou oblohou vlastním, nebyla jsem si jistá, jestli si pořídím pokračování, zvláště když je tak nešikovně rozpůlené. Nakonec se problém vyřešil sám a z toho mám vážně radost. :D :)






Velké štěstí se na mě v tomto měsíci usmálo ještě jednou. Nakladatelství CooBoo, kterému tímto ještě jednou velice děkuji, mi zaslalo recenzní výtisk knihy Ptačí zpěv od Meagan Spooner. Udělali mi tímto velikou radost a této knížky si opravdu vážím. :) Mám v plánu ji přečíst v následujících dnech a pevně doufám, že se mi bude líbit, protože vypadá vážně skvěle. A opět moc chválím krásné provedení začátků kapitol, to se mi v knihách od CooBoo opravdu moc líbí! :) Tak uvidíme, jaká knížka bude.

Všechny knihy dohromady:
Pokud se nepletu, měly by toto být všechny knížky, které mi za minulé dva měsíce přibyly do knihovny. Ze všech mám velkou radost a jsem za ně vážně ráda. :) (Mimochodem, všimněte si, jak je Radek maličký. :D) Už teď se moc těším, až si přečtu ty knížky, které jsem doposud nečetla. :) 

A co vy a vaše přírůstky? :) Co máte nového? :) Pochlubte se! :)

Komentáře

  1. Jojo, Radka mám taky! :-D A jsem ráda, že si i někdo další koupil Milénium a má z toho radost! Protože Milénimu..!! No..! Všichni jistě rozumí.. ;-)
    Nooo, moc pěkné kousky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yeah! Milénium! :D Jsem hrozně šťastný člověk, že ty knížky mám a moc se těším, až se dostanu k přečtení druhého dílu. :D :)
      Děkuji. :)

      Vymazat
  2. Krásné kousky! :)

    Ptačí zpěv Ti moooc závidím.. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :)
      Alé, závidět se nemá. :D (I když já to dělám taky. :D) Jinak mám knížku i rozečtenou a nevypadá špatně. :)

      Vymazat
    2. No. Musím si jí koupit, ale netuším kdy. :D :)) Moc mě láká. :))

      Vymazat
    3. Určitě si Ptačí zpěv kup, ta knížka byla moc dobrá, za sebe ji vážně mohu jen doporučit. :)

      Vymazat
  3. Chudák Radeček, vypadá tam tak... mrňavě. =D Chápu, budu muset zapracovat na knížce, která nebude tak uboze malinká... =D Štěstí ve stínech má v češtině fakt krásnou obálku, rozhodně lepší než v originále. Ale to mě nepřesvědčí si ji v češtině koupit. Originál je prostě v tomhle případě mnohem lepší než překlad... =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, Radeček je holt prcek. :D Jop, ty obálky druhého vydání jsou povedené, ale ani u toho prvního nebyly špatné. :) No, mít je už doma v AJ, tak koupi v ČJ taky neřeším. :D Máš pravdu, že překlad není úplně dokonalý, ale ke čtení to je pro mě pořád lehčí. :) I když je fakt, že jsem si v originále četla útržek jedné povídky, a tak strašné to nebylo. :D Vlastně se chystám na celou tu povídkovou knížku, tak uvidíme, jak mi to půjde. :)

      Vymazat
  4. Jeeej, pekné prírastky a gratulujem k výhre.:) Na Ptačí zpěv sa už dosť dlho chystám, tak hádam raz...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Nom, jsem zvědavá, jaký ten Ptačí zpěv bude. :)

      Vymazat
  5. hezká sbírka. Běžci, Milénium, záviděla bych, kdybych je taky neměla doma. :D Toho Radka jsem si na poslední fotce poprvé ani nevšimla. :D A jsi klikař. .))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem moc ráda, že to Milénium konečně mám doma. :) A u Běžců doufám, že druhý a třetí díl dokoupím co nejdřív. :D No jo, Radek je holt maličký. :D

      Vymazat

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přidejte se k Alžbětě a rozluštěte záhadu hotelu Winterhouse / Hotel Winterhouse

Alžběta Somersová je jedenáctiletá dívka, které před pár lety tragicky zemřeli rodiče, od té doby žije se svou tetou a strýcem, přičemž se všichni navzájem nesnáší. Jedinou útěchou a radostí jsou pro Alžbětu knihy a všemožné hádanky, které miluje. Pak se stane něco nečekaného a patrně ta nejvíc vzrušující věc v Alžbětině životě - někdo její tetě a strýci zaplatí dovolenou a jí přes vánoční prázdniny pobyt v tajemném hotelu Winterhouse. Teta a strýc nic nezpochybňují, na dovolenou bez otázek vyrazí a Alžbětu i přes její protesty do hotelu pošlou. Přestože je to v hotelu krásné, Alžběta se musí pořád sama sebe ptát, kdo jí do hotelu poslal a proč? Podaří se jí rozluštit tato záhada? A co všechny ty záhady spojené se samotným hotelem - rozluští Alžběta i je?

Zákaz pořizování knih aneb jak se v nakupování aspoň trochu omezit

Dneska Kath na svém blogu Kath's World of Books uveřejnila článek s pravidly ohledně nakupování knih. Jejich cílem má být omezení nakupování, nenakupování zbytečných knih a podobně. Já jsem se rozhodla zapojit, protože si mnohdy pořídím naprosto zbytečné knížky, které se pak marně snažím prodat. I když je pravda, že poslední dobou na sebe dávám více pozor, pořád bych byla radši, kdybych si některé knihy nekoupila, ale knihomol jako já si holt nemůže pomoct. :D Také musím myslet na neustále se ztenčující volné místo v mé knihovničce a pečlivěji tak vybírat knihy, které stojí za to mít doma. :) A jaká pravidla, že jsem si to stanovila? 1. Nebudu si pořizovat žádné nové série od neosvědčených autorů - myslím tím autorů, se kterými nemám zkušenosti a nevím, jak mi sednou. 2. Nebudu si pořizovat knihy jen kvůli pěkné obálce. 3. Nebudu  si pořizovat další díly sérií, ze kterých mám doma jen první díl, dokud ten první díl nepřečtu. 4. Omezím pořizování knih z young adult žánru.

Tipy na knihy v angličtině

V posledních měsících jsem přečetla pár anglických knížek, o kterých jsem se zde na blogu vůbec nezmínila, vzhledem k mé neaktivitě. Nicméně teď zpětně mě to mrzí, proto jsem se rozhodla, že vám sepíšu tipy na anglické knížky z poslední doby, většinou se jedná o loňské novinky či o novinky ze začátku tohoto roku. Snad někdo z vás shledá tato doporučení nápomocná!