Přeskočit na hlavní obsah

Prázdninový knihomol - 6. týden

Tento projekt vytvořila Cathy z blogu Mezi nebem a peklem.
Knihomola přidávám až dneska, protože jsem na to včera zapomněla, prostě mi nějak vypadlo, že je neděle. :D

• Ptačí zpěv - Meagan Spooner / Ptačí zpěv / 1. díl / 322 stran

- Už dlouho mě žádná knížka nepřekvapila tolik jako právě Ptačí zpěv. Já sice doufala, že by ta kniha mohla být dobrá, že by mohla být originální a snad se mi i líbil. Avšak opravdu jsem nečekala, že se mi bude líbit až tak moc. I když se v souvislosti s touto knihou mluví o dystopii, podle mě to tak úplně dystopie není. Spíš tam jde o tu magii. V té knize je sice docela dost popisů, ale vzhledem k tomu, že autorka píše moc hezky, mi to ani nevadilo. I postavy mi přišly snesitelné. V knize bylo i pár zvratů, kterými mě autorka upřímně překvapila. :)
Na GoodReads hodnoceno 4/5 hvězdiček.

• Láska na zavolanou - Sophie Kinsella / 344 stran

- Já tu knížku konečně dočetla! Nemyslím tím, že by to bylo tak hrozné čtení, jen jsem se s tím hrozně táhla a prostě jsem se dlouho nemohla začíst. Včera se mi to nakonec povedlo a hned se mi kniha četla lépe! Také to bude i faktem, že ta druhá půlka je prostě lepší. :) Včera jsem se u knihy konečně bavila. Ve finále to bylo takové milé, romantické a lehce praštěné čtení. :) I když se tu nachází i nějaká ta hluchá místa, což je škoda. Nicméně od autorky si určitě přečtu i něco dalšího!
Avšak překladatelka si mohla zjistit, jak je v češtině profesor Dumbledore či Up.
Na GoodReads hodnoce 3/5 hvězdiček.

Vím, opět toho moc není, ale když mě pořád tolik lákají seriály! :D V současné době musím hodit vinu na Castla, protože i když se do knížky pustím a začtu se do ní, jakmile čtení přeruším, Castle mě zláká a já si prostě musím pustit aspoň jeden díl. :D Hrůza. Jsem děsná, vím to. Ale teď se zkusím polepšit, protože i potřebuji číst dál. No uvidíme. :)

Rozečteno:
• Tak i já jsem se konečně pustila do té slavné Zlodějky knih, kterou napsal Markus Zusak. Od Zusaka jsem už četla Posla, který se mi moc líbil, takže se na Zlodějku vážně těším. Navíc ji každý chválí, tak doufám, že opravdu bude tak skvělá, jak se o ní říká. Nicméně už první stránky se mi zalíbily, takže si myslím, že tohle bude dobré čtení. :)

Dále za prázdniny přečteno:
• Na útěku - Meg Cabot / V kůži supermodelky / 3. díl / 240 stran 
• Démon a zloděj - Darren Shan / Demonata / 2. díl / 240 stran 
• Tygrova stezka - Colleen Houck / Tygří sága / 2. díl / 479 stran 
• Radek (Mistr v komplikování vlastního života) - Katka Heřmanová / 90 stran 
• Massagre - Darren Shan / Demonata / 3. díl / 224 stran 
• Legenda - Marie Lu / Legenda / 1. díl / 280 stran 
• Alchymie věčnosti - Avery Williams / Inkarnace / 1. díl / 184 stran
• Rozhodující bitva - Rick Riordan / Kroniky Cartera Kanea / 3. díl / 312 stran
• Malý prince - Antoine de Saint-Exupéry / 93 stran
• Páté kolo u vozu - Jeff Kinney / Deník malého poseroutky / 7. díl / 224 stran
• Prozření Mary Dyerové - Michelle Hodkin / Mara Dyerová / 1. díl / 368 stran

Přečtené kratší povídky:
• The Son of Sobek - Rick Riordan / 40 stran
• A tak mi unikají - Beth Revis / Vesmír / 0.5 díl / 47 stran
• The Meeting - Richelle Mead / Vampýrská akademie / 1.1 díl 

A co pěkného jste přečetli vy? :)

Komentáře

  1. Přečetla si toho opravdu hodně.. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No... Byla bych radši, kdybych toho přečetla víc. :D Pořádně jsem přečetla jen ten Ptačí zpěv, no. Lásku na zavolanou jsem dočítala. :)

      Vymazat
  2. Juu..Ptačí zpěv mám doma od letošního SVěta knihy v Praze a pořád jsem se k němu nedostala..:/ Vážně ho už chci přečíst..navíc tobě se líbil, takže doufám, že bude i mě.. jinak pěkná várka přečtených knih..;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že by se ti ten Ptačí zpěv mohl líbit, takže se na něj zkus mrknout co nejdřív. :) A děkuji, i když si myslím, že by jich mohlo být víc. :D :)

      Vymazat
  3. Tys tu Lásku na zavolanou vážně přečetla. :D Copak tě neodradil aspoň název? :D A neumím si popravdě představit, že bych to četla v češtině. Brr. :D
    Ptačí zpěv. Hm. Vůbec netuším, co si o tom myslet. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď si zpětně říkám, že kdybych to nakonec četla v té angličtině, možná by se mi to vážně mohlo líbit víc. :D
      Hm... Ptačí zpěv asi nečti. :D I když se mi zdá povedenější, než podobné YA knihy, které jsem v poslední době četla. :)

      Vymazat
    2. V angličtině je každá slaďárna nejen snesitelnější, ale dokonce i mnohem lepší. :D V aj prostě ty řečičky zní... dobře. :D Vem si, že já, v kratičkém záchvatu "něčeho", dala Fifty shades 4*. Protože jsem to četla v aj. Nic jiného v tom nevidím. :D
      Hm? Asi ne. :D
      Náhodou, ale já YA mám ráda. Hodně dobré. :D

      Vymazat
    3. Hele, to máš asi pravdu. V is for Virgin se mi hrozně líbilo, ale když si představím ten český překlad, asi by mi to přišlo mnohem kýčovitější. :D Jo, o tom tvém záchvatu vím a dosud nechápu, jak si tomu ty 4 hvězdičky mohla dát. :D
      Jasně, chápu. Jenže to hodně dobré YA se těžko hledá. :)

      Vymazat
  4. Kýčovitější nebo na zvracení? :D
    No, nemohla. Už to má jen 3*. :D
    Je to YA. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kýčovitější. :D Na zvracení, to snad ne. :D
      Jop, toho jsem si už všimla. :D
      Tak, tak. :D

      Vymazat

Okomentovat

Za každý nový komentář jsem moc vděčná, vždycky mě potěší a budu jedině ráda, když komentář zanecháte. :)
Pokud použijete profil "Anonymní" prosím, abyste se na konci příspěvku podepsali. Předem děkuji.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Přidejte se k Alžbětě a rozluštěte záhadu hotelu Winterhouse / Hotel Winterhouse

Alžběta Somersová je jedenáctiletá dívka, které před pár lety tragicky zemřeli rodiče, od té doby žije se svou tetou a strýcem, přičemž se všichni navzájem nesnáší. Jedinou útěchou a radostí jsou pro Alžbětu knihy a všemožné hádanky, které miluje. Pak se stane něco nečekaného a patrně ta nejvíc vzrušující věc v Alžbětině životě - někdo její tetě a strýci zaplatí dovolenou a jí přes vánoční prázdniny pobyt v tajemném hotelu Winterhouse. Teta a strýc nic nezpochybňují, na dovolenou bez otázek vyrazí a Alžbětu i přes její protesty do hotelu pošlou. Přestože je to v hotelu krásné, Alžběta se musí pořád sama sebe ptát, kdo jí do hotelu poslal a proč? Podaří se jí rozluštit tato záhada? A co všechny ty záhady spojené se samotným hotelem - rozluští Alžběta i je?

Zákaz pořizování knih aneb jak se v nakupování aspoň trochu omezit

Dneska Kath na svém blogu Kath's World of Books uveřejnila článek s pravidly ohledně nakupování knih. Jejich cílem má být omezení nakupování, nenakupování zbytečných knih a podobně. Já jsem se rozhodla zapojit, protože si mnohdy pořídím naprosto zbytečné knížky, které se pak marně snažím prodat. I když je pravda, že poslední dobou na sebe dávám více pozor, pořád bych byla radši, kdybych si některé knihy nekoupila, ale knihomol jako já si holt nemůže pomoct. :D Také musím myslet na neustále se ztenčující volné místo v mé knihovničce a pečlivěji tak vybírat knihy, které stojí za to mít doma. :) A jaká pravidla, že jsem si to stanovila? 1. Nebudu si pořizovat žádné nové série od neosvědčených autorů - myslím tím autorů, se kterými nemám zkušenosti a nevím, jak mi sednou. 2. Nebudu si pořizovat knihy jen kvůli pěkné obálce. 3. Nebudu  si pořizovat další díly sérií, ze kterých mám doma jen první díl, dokud ten první díl nepřečtu. 4. Omezím pořizování knih z young adult žánru.

Tipy na knihy v angličtině

V posledních měsících jsem přečetla pár anglických knížek, o kterých jsem se zde na blogu vůbec nezmínila, vzhledem k mé neaktivitě. Nicméně teď zpětně mě to mrzí, proto jsem se rozhodla, že vám sepíšu tipy na anglické knížky z poslední doby, většinou se jedná o loňské novinky či o novinky ze začátku tohoto roku. Snad někdo z vás shledá tato doporučení nápomocná!